Tallózás Dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerzők | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z | É
Találatok száma: 139.

A

Aczél, Zsófia: Üzemi óvodák 1945 és 1975 között. Iskolakultúra, (22) 5. pp. 37-55. (2012)

Albert B., Gábor: Piaristák történelemtankönyvei, piaristák tankönyvválasztása : gondolatok a Horthy-korszak tankönyvhasználat-történetéhez. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 46-55. (2012)

Arató, László: Egymás tükrében : Tóth Krisztina: A koravén cigány; Vörösmarty Mihály: A vén cigány. Iskolakultúra, (22) 10. pp. 93-102. (2012)

Asztalos, Kata: A zenei képességek és a zenei műveltség kutatása. Iskolakultúra, (22) 10. pp. 76-92. (2012)

B

Bacsa, Éva: Az idegennyelv-tanulással kapcsolatos meggyőződések vizsgálata általános és középiskolai tanulók körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 3. pp. 167-193. (2012)

Bacsa, Éva: Exeter fogadta 2011-ben az oktatáskutatókat. Iskolakultúra, (22) 4. pp. 67-74. (2012)

Bredács, Alice; Kárpáti, Andrea: A 14–16 éves művészeti képzésben részesülő tanulók pszichológiai immunkompetenciája és ennek integrációja a művészeti neveléssel. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 4. pp. 197-219. (2012)

Bukovits, Attila: A filmnyelvi elbeszélés eszközei Krasznahorkai László Az utolsó farkas című művében. Iskolakultúra, (22) 4. pp. 95-102. (2012)

Burián, Miklós: Megjegyzések Nagy József Új Pedagógiai Kultúra című könyvének margójára. Iskolakultúra, (22) 11. pp. 113-117. (2012)

Burián, Miklós: A kortárs zene tanításának elvi és gyakorlati kérdései. Iskolakultúra, (22) 1. pp. 95-100. (2012)

Bárdos, Jenő: A tantárgy-pedagógiák szerkezete, megítélésük kritériumai. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 2. pp. 61-75. (2012)

C

Csapó, Mónika: Az alapkészségek fejlődése az iskola kezdő szakaszában. Iskolakultúra, (22) 1. pp. 14-35. (2012)

Csejoszki, Mihály: Katolikus nevelés a politikai oktatási rendszerében-a Pannonhalmi Bencés Gimnázium oktatásszociológiai vizsgálata. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 3. pp. 149-166. (2012)

Csizér, Kata: A második nyelvi motivációs énrendszer, az önszabályozó tanulás és az énhatékonysági képzetek szerepe a nyelvtanulási motivációban: egy kérdőíves vizsgálat angol szakos egyetemisták körében. Iskolakultúra, (22) 11. pp. 24-33. (2012)

Csizér, Kata; Kormos, Judit: A nyelvtanulási autonómia, az önszabályozó stratégiák és a motiváció kapcsolatának vizsgálata. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 1. pp. 3-17. (2012)

Csobánka, Zsuzsa: Fogódzó. Iskolakultúra, (22) 4. pp. 113-115. (2012)

Csíkos, Csaba: Melyik a kedvenc tantárgyad? : tantárgyi attitűdök vizsgálata a nyíltvégű írásbeli kikérdezés módszerével. Iskolakultúra, (22) 1. pp. 3-13. (2012)

Czike, Bernadett: A tanári pályaalkalmasság megítélésének módszerei – egy átgondolt és jól hasznosítható B3337módszertani füzet bemutatása. Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 129-131. (2012)

Czitán, Gabriella: A reflexív önmegtapasztalás mint a lélekhez vezető út. Iskolakultúra, (22) 4. pp. 109-112. (2012)

D

Dancs, Katinka; Kinyó, László: Szegedi középiskolások attitűdjei a hazai és nemzetközi szintű politikai-közéleti intézmények iránt. Iskolakultúra, (22) 5. pp. 11-23. (2012)

Dancs, Katinka; Kinyó, László: Szegedi középiskolások bevándorlók iránti attitűdjei. Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 45-61. (2012)

Daragó, Rita Laura: Életreform és zenepedagógia : a 20. század alternatív zeneoktatási módszereinek életreform-vonatkozásai. Iskolakultúra, (22) 5. pp. 3-10. (2012)

Darvai, Tibor: Gyorsírás-történet a magyar neveléstudományban. Iskolakultúra, (22) 4. pp. 106-108. (2012)

Demeter Zayzon, Mária: Erdei séta Kozma Tamás professor emeritusszal. Iskolakultúra, (22) 3. pp. 113-119. (2012)

Di Blasio, Barbara: Bizonytalanság vagy stabilitás? Iskolakultúra, (22) 10. pp. 126-131. (2012)

Dávid, Gergely A.: A szintleírások nyelvének szerepe a közös európai referenciakeret magyar, angol és német nyelvű kiadásában. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 1. pp. 19-39. (2012)

Dóczi-Vámos, Gabriella: Új kutatások a neveléstudományokban 2010. Iskolakultúra, (22) 4. pp. 75-78. (2012)

Dóra, László: A kommunikatív oktatási stílus előnyei. Iskolakultúra, (22) 6. pp. 90-95. (2012)

F

F. Joó, Anikó: Olvasási attitűd: fiú-lány különbségek. Iskolakultúra, (22) 10. pp. 43-57. (2012)

Farkas, Bertalan Péter: A digitális kompetenciafejlesztés tartalmi és szemléleti változásai a Nemzeti alaptanterv természettudományos műveltségi területeiben. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 26-36. (2012)

Farkas, Gábor Farkas: A Budai Krónika. Iskolakultúra, (22) 11. pp. 103-112. (2012)

Fehérvári, Anikó: Tanulási utak a szakképzésben. Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 3-19. (2012)

Fejes, József; Vígh, Tibor: A célorientációk megismerésére alkalmas kérdőív fejlesztése klasszikus és valószínűségi tesztelmélet felhasználásával. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 2. pp. 93-123. (2012)

Fejes, József Balázs: A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében. Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 80-95. (2012)

Forray R., Katalin; Marton, Melinda: Egyházi szakkollégiumok (Cigány és nem cigány hallgatóknak). Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 35-44. (2012)

Frank, Andrea: Igazolt hiányzás? : a pull-out tehetséggondozó módszer működése Izraelben. Iskolakultúra, (22) 2. pp. 95-107. (2012)

Fülöp, Márta; Pressing, Zsuzsanna: Pedagógusok nézetei az iskola szerepéről a versengésre és vállalkozásra való felkészítésben. Iskolakultúra, (22) 3. pp. 44-63. (2012)

G

Gintli, Tibor: "Vígasztaló valótlanságok" : az elsodort falu szemléletmódjáról. Iskolakultúra, (22) 9. pp. 54-59. (2012)

Gottlieb, Éva; Huszti, Judit; Tóth, Ildikó: A Nyelvvizsgáztatási Akkreditációs Központ kutatási beszámolója a fogyatékkal élő nyelvvizsgázók esélyegyenlőségének biztosításáról a Magyarországon akkreditált nyelvvizsgaközpontokban. Iskolakultúra, (22) 2. pp. 55-70. (2012)

Gyarmathy, Éva; Kucsák, Julianna: A digitális bennszülöttek képességprofilja : a mérési eljárások, a linearitás és a hagyományos iskolai tanítás alkonya. Iskolakultúra, (22) 9. pp. 43-53. (2012)

Győrfyné Kukoda, Andrea: Gyerek vagy felnőtt az egyetemi hallgató? Pedagógus vagy andragógus legyen a felsőoktató? Iskolakultúra, (22) 11. pp. 48-56. (2012)

Géczi, János: Iskolakultúra. Repertórium XXII. évfolyam, 2012. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 1-7. (2012)

H

H. Tóth, István: Jelzések. NYIK-es tanulók olvasmánymegértéséről. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 78-92. (2012)

Habók, Anita: Kollaboratív tanulás és fogalmi térképezés. Iskolakultúra, (22) 9. pp. 91-93. (2012)

Hamar, Pál; Karsai, István; Adorjánné Olajos, Andrea; Soós, István: Az iskolai torna iránti kötődés vizsgálata 11−18 éves tanulók körében. Iskolakultúra, (22) 9. pp. 34-42. (2012)

Hegyi, Ildikó Katalin: A nyelvi norma kérdése és az oktatás nyelve: összefüggések és dilemmák. Iskolakultúra, (22) 10. pp. 117-122. (2012)

Herzog, Csilla: "A médiaélményt nem elfedni, hanem felfedni kell!" : beszámoló A média hatása gyermekekre és fiatalokra címmel megrendezett VI. Nemzetközi Médiakonferenciáról (Balatonalmádi, 2011. szeptember 26-28.). Iskolakultúra, (22) 1. pp. 101-110. (2012)

Horváth, József: "A szakmai közösségnek tudnia kell ezekről a problémákról" : a plágium kezelése a magyar egyetemi gyakorlatban. Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 96-110. (2012)

Horváth, Kornélia: Líratörténeti hagyományvonalak a kortárs magyar költészetben. Iskolakultúra, (22) 1. pp. 63-70. (2012)

Horváth, Zsófia: A serdülők énképösszetevőinek vizsgálata kisebbségi és többségi helyzetben élő diákok körében. Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 20-34. (2012)

Horváthné Kállay, Zsófia; Nádasi, Zsófia; Gál, Franciska; Kolumbán, Erika; Benyovszky, Andrea: Doktori kutatások a Pető Intézetben. Iskolakultúra, (22) 4. pp. 20-34. (2012)

Hrubos, Ildikó: A társadalmi esélyegyenlőtlenségek új színterei a felsőoktatásban. Iskolakultúra, (22) 1. pp. 57-62. (2012)

Hudáky, Rita: Test-kép-töredékek : Tóth Krisztina: Pixel. Iskolakultúra, (22) 10. pp. 103-116. (2012)

Hunyady, Györgyné: Rendszerváltás a tanítóképzésben : kísérleti négyéves képzés a budai tanítóképzőben (1986–1994). Iskolakultúra, (22) 1. pp. 36-49. (2012)

Husz, Mária: AFUE projekt: a nevelőszülő szakképesítés megújítása francia modell átültetésével három kelet-közép-európai országban. Iskolakultúra, (22) 2. pp. 17-33. (2012)

Huszár, Ágnes: Kik is vagyunk mi, magyarok? Iskolakultúra, (22) 5. pp. 100-101. (2012)

Hárs, György Péter: Pszichoanalízis és pedagógia. Változatok Ferenczire. Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 111-115. (2012)

Hódi, Ágnes; Tóth, Edit: Az amerikai pedagógiai kutatás múltja és jelene : az amerikai neveléstudományi kutatók szövetsége 2011. évi konferenciájának tükrében. Iskolakultúra, (22) 2. pp. 83-94. (2012)

Hülber, László: A papír- és a számítógép alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata különböző item paraméterek mentén. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 13-25. (2012)

J

Jobbágy, Enikő: Az olvasási stratégiák használatának hatása az olvasási teljesítményre. Iskolakultúra, (22) 6. pp. 61-78. (2012)

Józan, Anna: Az oktatáskutatás módszertana. Iskolakultúra, (22) 11. pp. 118-120. (2012)

K

Kapitány, Ágnes; Kapitány, Gábor: Egy tudomány jelei. Iskolakultúra, (22) 4. pp. 118-119. (2012)

Kapitány, Ágnes; Kapitány, Gábor: (Gyermek)játékok ('toys and games') jellemzői a kilencvenes és az ezredforduló utáni években. Iskolakultúra, (22) 11. pp. 83-103. (2012)

Kaposi, József: A tankönyv szerepének változásai. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 56-70. (2012)

Karikó, Sándor: A "néma tragikum", avagy a "nevelés boldog kényszere"? Iskolakultúra, (22) 1. pp. 80-88. (2012)

Kasik, László: A szociálisprobléma-megoldó és az induktív gondolkodás kapcsolata 8, 12, 15 és 18 évesek körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 4. pp. 243-263. (2012)

Kenesei, Éva: A magyar zenei nevelés gyökerei. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 113-117. (2012)

Korom, Erzsébet; Nagy, Lászlóné: Természettudományos ismeretek megértését segítő program az 5−6. évfolyamon. Iskolakultúra, (22) 2. pp. 3-16. (2012)

Kovács, Edina: A hatalom aspektusainak változása a média tanárképében. Iskolakultúra, (22) 6. pp. 79-89. (2012)

Kovács, Krisztina: "Az iskola lelke a tanító." : tanítókép Peres Sándor neveléstan könyvének tükrében. Iskolakultúra, (22) 4. pp. 79-85. (2012)

Kowalská, Eva: Pozsony – a tanügyi innováció helyszíne a 18–19. század fordulóján. Iskolakultúra, (22) 9. pp. 80-90. (2012)

Kruppa, Tamás: A Magyar Királyság és a Habsburg Monarchia a 16. században. Iskolakultúra, (22) 3. pp. 120-124. (2012)

Kunt, Zsuzsanna: A 'Braille-galaxis' válsága (?) : eredmények és kérdések az esettanulmányok tükrében. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 37-45. (2012)

Kárpáti, Andrea; Szálas, Tímea; Kuttner, Ádám: Közösségi média az oktatásban – Facebook-esettanulmányok. Iskolakultúra, (22) 10. pp. 11-42. (2012)

Kéri, Júlia: Útjelzők. Iskolakultúra, (22) 4. pp. 116-117. (2012)

Kéri, Katalin; Horváth H., Attila: Horváth H. Attila (2011): Informális tanulás az Aranycsapat korában : Gondolat Kiadó, Budapest. 272 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 2. pp. 125-126. (2012)

Kónya, György: Környezettani ismeretek a természettudományok tanításában. Iskolakultúra, (22) 1. pp. 71-79. (2012)

Kőbányai, János: Egy sértődés története. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 124-129. (2012)

L

Lengyel, Judit; Török, Tímea: 11-12. évfolyamos szegedi gimnazisták továbbtanulási elképzelései. Iskolakultúra, (22) 10. pp. 58-75. (2012)

Lengyel, Judit; Török, Tímea: 11–12. évfolyamos szegedi gimnazisták továbbtanulási elképzelései. Iskolakultúra, (22) 4. pp. 50-66. (2012)

M

Magyar, Andrea: Számítógépes adaptív tesztelés. Iskolakultúra, (22) 6. pp. 52-60. (2012)

Majernik, Erzsébet: Az olasz nyelvi írásbeli szövegértés és szövegalkotás fejlettségének és néhány háttértényező hatásának vizsgálata gimnazisták körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 2. pp. 77-92. (2012)

Major, Lenke: A környezeti nevelés szerepe a környezettudatos magatartás formálásában. Iskolakultúra, (22) 9. pp. 67-79. (2012)

Manxhuka, Afrodita: Jog vagy irodalom? : Avagy: a mesékben mindent szabad? Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 124-126. (2012)

Martinkó, József: Az e-learninges tankönyvfejlesztés tapasztalatai a Kaposvári Egyetemen. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 118-123. (2012)

Mikulán, Rita; Pikó, Bettina: Iskoláskorú sportoló fiatalok káros szenvedélyeinek vizsgálata sportmotivációik és a sportáguk típusa tükrében. Iskolakultúra, (22) 4. pp. 35-49. (2012)

Molnár, Gyöngyvér: A problémamegoldó gondolkodás fejlődése: az intelligencia és a szocioökonómiai háttér befolyásoló hatása 3–11. évfolyamon. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 1. pp. 41-58. (2012)

Molnár, Gábor: Parmenidész és a bölcsek kö(ny)ve. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 102-108. (2012)

Molnár, Melinda: A pedagógiai irónia mint a pedagógiai hatalom kifejeződése. Iskolakultúra, (22) 5. pp. 24-36. (2012)

N

Nagy, Györgyi: Batthyáneum: az alapító és műve. Iskolakultúra, (22) 9. pp. 94-96. (2012)

Nagy, Ildikó; Körmendi, Attila; Pataky, Nóra: A zaklatás és az osztálylégkör kapcsolata. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 3. pp. 129-148. (2012)

Nagy, József: Oktatási rendszerünk jövője : sorsdöntő fejlesztési szükségletek és lehetőségek. Iskolakultúra, (22) 3. pp. 25-43. (2012)

Nagy, Péter Tibor: A magyar fogyatékosok iskolázottság-történetéhez. Iskolakultúra, (22) 6. pp. 3-13. (2012)

Novák, Imre: Személyiségünkkel beszélünk magunk között szólva. Iskolakultúra, (22) 9. pp. 104-108. (2012)

Nótin, Ágnes,; Páskuné, Kiss Judit; Kurucz, Győző: A matematikai szorongás személyen belüli tényezőinek vizsgálata középiskolás tanulóknál. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 4. pp. 221-241. (2012)

O

Orosz, Gábor; Karsai, Nóra Fruzsina: Az egyetemi oktatók lelkesedésének és a hallgatók csalásának összefüggései. Iskolakultúra, (22) 9. pp. 3-11. (2012)

P

Papp, Gabriella; Mile, Anikó: Gyógypedagógiai iskola, EGYMI, referenciaintézmény... Iskolakultúra, (22) 5. pp. 76-83. (2012)

Pető, Ildikó; Ceglédi, Tímea: A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve : a Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE). Iskolakultúra, (22) 11. pp. 66-82. (2012)

Pikó, Bettina; Hamvai, Csaba: Stressz, coping és reziliencia korai serdülőkorban. Iskolakultúra, (22) 9. pp. 24-33. (2012)

Pléh, Csaba: Narratív szemlélet a pszichológiában: az elbeszélés mint átfogó metateória. Iskolakultúra, (22) 3. pp. 3-24. (2012)

Polónyi, István: Felsőoktatás és a gazdaság? : szép, új felsőoktatási világ Magyarországon. Iskolakultúra, (22) 1. pp. 50-56. (2012)

Polónyi, István: Álkreditek – áldiplomák? Iskolakultúra, (22) 10. pp. 3-10. (2012)

Portik, Erzsébet-Edit: Erdélyi magyar kisebbségi sorskérdések a két világháború között. Iskolakultúra, (22) 9. pp. 60-66. (2012)

Probáld, Ferenc; Ütőné Visi, Judit: A regionális földrajz tanítása a gimnáziumban. Iskolakultúra, (22) 3. pp. 96-104. (2012)

R

Radnóti, Katalin; Király, Béla: A bolognai rendszerű tanárképzés tanulságai. Iskolakultúra, (22) 3. pp. 105-112. (2012)

Rajki, Zoltán: A Magyarországi Szabadegyházak Szövetsége 1950–1956 között. Iskolakultúra, (22) 2. pp. 46-54. (2012)

Reinhardtné Barkóczy, Emese: Kistérségi társulások a közoktatásban. Iskolakultúra, (22) 6. pp. 96-112. (2012)

S

Sebestyén, József: A bolognai képzési rendszer felsőoktatás-terminológiai hatásai. Iskolakultúra, (22) 2. pp. 71-82. (2012)

Somogyvári, Lajos: Közelítések a portrék és az egyszereplős képek jelenségéhez a magyar pedagógiai szaksajtóban (1960-1970). Iskolakultúra, (22) 5. pp. 56-75. (2012)

Somogyvári, Lajos: Közelítések a portrék és az egyszereplős képek jelenségéhez a magyar pedagógiai szaksajtóban (1960–1970) : 2. rész. Iskolakultúra, (22) 6. pp. 14-37. (2012)

Somogyvári, Lajos: Tankönyv és taneszköz a képeken : összehasonlító vizsgálat az 1960-as évek pedagógiai szaksajtójában. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 71-77. (2012)

Szabó, Ildikó: Értelmező közösségek az egyetemi szocializációban. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 130-134. (2012)

Szekeres, Ágota: Integráltan tanuló, enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociális helyzetének felmérése szociometria segítségével. Iskolakultúra, (22) 11. pp. 3-23. (2012)

Szilágyi, Barnabás: Közös feladatunk: az olvasás. Iskolakultúra, (22) 5. pp. 97-99. (2012)

Szitár, Katalin: Tudatkritika a prózanyelvben (Németh László poétikájához). Iskolakultúra, (22) 12. pp. 3-12. (2012)

Sántha, Kálmán: Geo-információk a kvalitatív pedagógiai vizsgálatokban. Iskolakultúra, (22) 11. pp. 57-65. (2012)

Sántha, Kálmán: Numerikus problémák a kvalitatív megbízhatósági mutatók meghatározásánál. Iskolakultúra, (22) 3. pp. 64-73. (2012)

T

Takács, Géza: Uderground pedagógia 3. Iskolakultúra, (22) 2. pp. 108-112. (2012)

Takács, Géza: Underground pedagógia 2. Leiner Károly (2010): Elveszett gyerekek országa. Iskolakultúra, (22) 1. pp. 111-116. (2012)

Takács, Géza: Underground pedagógia 4. : L. Ritók Nóra: Bukdácsoló esélyegyenlőség. Iskolakultúra, (22) 4. pp. 103-105. (2012)

Takács, Géza: Underground pedagógia 5. Iskolakultúra, (22) 6. pp. 113-116. (2012)

Tegyey, Gabriella: Francia irodalomtörténet magyarul. Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 127-128. (2012)

Tongori, Ágota: Az IKT-műveltség fogalmi keretének változása. Iskolakultúra, (22) 11. pp. 34-47. (2012)

Torgyik, Judit: A romák oktatásának fejlesztési törekvései az Európai Unióban. Iskolakultúra, (22) 3. pp. 74-84. (2012)

Trencsényi, László: A szegregáció ellenében. Iskolakultúra, (22) 10. pp. 122-125. (2012)

Tánczos, Tímea: A végrehajtó funkciók szerepe az iskolában és a verbálisfluencia-tesztek. Iskolakultúra, (22) 6. pp. 38-51. (2012)

Tóth, Edit: Pedagógusok nézetei az osztályozásról és a szöveges értékelésről. Iskolakultúra, (22) 2. pp. 34-45. (2012)

Tőzsér, Zoltán: A "nem-tradicionális" hallgató : a nemzetközi szakirodalom tanulságai. Iskolakultúra, (22) 1. pp. 89-94. (2012)

V

Vidor, Róbert: Elektronikus tananyag bevezetése a BGF KVIK informatikai képzésébe. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 109-112. (2012)

Vincze, Szilvia: Átmenet az oktatásból a munka világába – friss diplomások a munkaerőpiacon. Iskolakultúra, (22) 3. pp. 85-95. (2012)

Virágné Horváth, Erzsébet: Olvasni és lenni : olvasáskultúra és identitás összefüggései. Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 116-123. (2012)

Várszeginé Gáncs, Erzsébet: A néphagyományok művelődési-pedagógiai alkalmazásának generációi. Iskolakultúra, (22) 5. pp. 84-96. (2012)

Vígh, Tibor: A kétszintű idegen nyelvi érettségi tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása : egy tanári kérdőíves felmérés eredményei. Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 62-79. (2012)

Vígh-Kiss, Erika: Kulcs a színvonalas oktatáshoz. Iskolakultúra, (22) 5. pp. 102-105. (2012)

Z

Zahorán, Csaba: Nemzetépítő történelemkönyvek. Iskolakultúra, (22) 9. pp. 97-103. (2012)

Zsolnai, Anikó: A szociális készségek fejlesztésének nemzetközi és hazai gyakorlata. Iskolakultúra, (22) 9. pp. 12-23. (2012)

Zsolnai, Anikó; Kasik, László: Megküzdési stratégiák 8, 10 és 12 éves tanulók körében. Iskolakultúra, (22) 4. pp. 3-19. (2012)

Zsolnai, Józsefné: A taneszközökről való gondolkodás változásai a Zsolnai-programokban. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 93-101. (2012)

É

Érfalvy, Lívia: Esti Kornél és a szójátékok: Költői beszédmód Az orvos gyógyítása című novellában. Iskolakultúra, (22) 4. pp. 86-94. (2012)

A lista elkészítésének dátuma 2018. August 17. 22:07:06 CEST.