Az oktatáskutatás módszertana

Józan, Anna: Az oktatáskutatás módszertana. Iskolakultúra, (22) 11. pp. 118-120. (2012)

[img] Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012-11_118-120.pdf

Download (462kB)

Abstract

James H. McMillan és Sally Schumacher műve, a Research in Education az oktatáskutatás módszertanának átfogó kézikönyve. Célja könnyen érthető: a technikai problémák helyett a koncepcionális kérdésekre fókuszáló, könnyen érthető és részletes leírást adni az oktatással kapcsolatos témák kutatásáról. A szerzők külön jelentőséget tulajdonítanak a kvantitatív módszerek alapos kifejtése mellett a kvalitatív kutatások részletes bemutatásának is. A jelenlegi, hetedik, átdolgozott kiadás naprakész információkat ad azokról az új lehetőségekről, melyeket az információs technika fejlődése és az internet nyújt a kutatás számára, és kibővítve tárgyalja a kvantitatív és kvalitatív szemléletet ötvöző új és egyre népszerűbb módszereket.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Date: 2012
Volume: 22
Number: 11
Page Range: pp. 118-120
ISSN: 1215-5233
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42067

Actions (login required)

View Item View Item