Vidor Róbert: Elektronikus tananyag bevezetése a BGF KVIK informatikai képzésébe. In: Iskolakultúra, (22) 12. pp. 109-112. (2012)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2012_12_109-112.pdf Letöltés (194kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A középiskolából érkező diákok jelentős része olyan tudás- és gondolkodásbeli hiányokkal érkezik a felsőoktatásba, ami komoly problémát jelent a felsőoktatásbeli képzésben. Ez különösen érvényes a természettudományi tárgyak esetén, ami a Budapesti Gazdasági Főiskola karain a matematikai és a számítástechnikai/informatikai tárgyak esetén évek óta állandó gondot okozott. Több megoldási kísérlet után a 2012-ben bevezetett elektronikus kiegészítő tananyag komoly előrelépést jelentett ebben a küzdelemben. A témával kapcsolatos tapasztalataink megosztásával szeretnénk segítséget nyújtani a hasonló problémákkal küszködő kollégáinknak.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 22 |
Szám: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2012 |
Oldalak: | pp. 109-112 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42129 |
Tétel nézet |