Vidor Róbert: Elektronikus tananyag bevezetése a BGF KVIK informatikai képzésébe. In: Iskolakultúra, (22) 12. pp. 109-112. (2012)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2012_12_109-112.pdf Download (194kB) | Preview |
Abstract
A középiskolából érkező diákok jelentős része olyan tudás- és gondolkodásbeli hiányokkal érkezik a felsőoktatásba, ami komoly problémát jelent a felsőoktatásbeli képzésben. Ez különösen érvényes a természettudományi tárgyak esetén, ami a Budapesti Gazdasági Főiskola karain a matematikai és a számítástechnikai/informatikai tárgyak esetén évek óta állandó gondot okozott. Több megoldási kísérlet után a 2012-ben bevezetett elektronikus kiegészítő tananyag komoly előrelépést jelentett ebben a küzdelemben. A témával kapcsolatos tapasztalataink megosztásával szeretnénk segítséget nyújtani a hasonló problémákkal küszködő kollégáinknak.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 22 |
Number: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2012 |
Page Range: | pp. 109-112 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42129 |
Actions (login required)
View Item |