Elektronikus tananyag bevezetése a BGF KVIK informatikai képzésébe

Vidor Róbert: Elektronikus tananyag bevezetése a BGF KVIK informatikai képzésébe. In: Iskolakultúra, (22) 12. pp. 109-112. (2012)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2012_12_109-112.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2012_12_109-112.pdf

Letöltés (194kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A középiskolából érkező diákok jelentős része olyan tudás- és gondolkodásbeli hiányokkal érkezik a felsőoktatásba, ami komoly problémát jelent a felsőoktatásbeli képzésben. Ez különösen érvényes a természettudományi tárgyak esetén, ami a Budapesti Gazdasági Főiskola karain a matematikai és a számítástechnikai/informatikai tárgyak esetén évek óta állandó gondot okozott. Több megoldási kísérlet után a 2012-ben bevezetett elektronikus kiegészítő tananyag komoly előrelépést jelentett ebben a küzdelemben. A témával kapcsolatos tapasztalataink megosztásával szeretnénk segítséget nyújtani a hasonló problémákkal küszködő kollégáinknak.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 22
Szám: 12
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2012
Oldalak: pp. 109-112
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42129
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet