A "nem-tradicionális" hallgató : a nemzetközi szakirodalom tanulságai

Tőzsér Zoltán: A "nem-tradicionális" hallgató : a nemzetközi szakirodalom tanulságai. In: Iskolakultúra, (22) 1. pp. 89-94. (2012)

[thumbnail of EPA00011_Iskolakultura_2012_01_089-094.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012_01_089-094.pdf

Letöltés (893kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A nemzetközi (angol nyelvű) szakirodalomban a "nem-tradicionális" és/vagy "felnőtt hallgatók" témakör vizsgálata nagyjából az 1980-as évekre nyúlik vissza. Ekkor jelentek meg az első olyan publikációk, amelyek az "atipikus hallgatók"-ra irányították a figyelmet, s a téma kutatásának az 1990-es évtized, illetve a 2000-es évek jelentették a nagy korszakát. Ezzel együtt napjainkban is készülnek olyan kutatások, illetve felmérések, amelyek ennek, az első nézésre homogén, valójában azonban nagyon is heterogén társadalmi csoportnak a felsőoktatásba való részvételét tanulmányozzák.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 22
Szám: 1
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2012
Oldalak: pp. 89-94
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42128
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet