A tanári pályaalkalmasság megítélésének módszerei – egy átgondolt és jól hasznosítható B3337módszertani füzet bemutatása

Czike, Bernadett: A tanári pályaalkalmasság megítélésének módszerei – egy átgondolt és jól hasznosítható B3337módszertani füzet bemutatása. Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 129-131. (2012)

[img] Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012-7-8_129-131.pdf

Download (250kB)

Abstract

Örök kérdés, vajon a tanári pálya inkább személyiségtípus vagy inkább képesítés kérdése. Az alkalmasság kifejezés arra utal, hogy bizonyos – az évek során – kialakult személyiségjegyek mindenképpen feltételei a pedagógussá válásnak. Külön vitatott kérdés az, hogy ha el is fogadjuk, hogy egyes, 18 20 éves korra stabilizálódó személyiségjegyek nélkül nem lehet valaki jó pedagógus, vajon hogyan s miképpen tudjuk ezt az úgynevezett alkalmasságot mérni.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Date: 2012
Volume: 22
Number: 7-8
Page Range: pp. 129-131
ISSN: 1215-5233
Collection: Folyóiratok
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2018. Oct. 17. 15:45
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42026

Actions (login required)

View Item View Item