Czike Bernadett: A tanári pályaalkalmasság megítélésének módszerei – egy átgondolt és jól hasznosítható B3337módszertani füzet bemutatása. In: Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 129-131. (2012)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012-7-8_129-131.pdf Download (250kB) | Preview |
Abstract
Örök kérdés, vajon a tanári pálya inkább személyiségtípus vagy inkább képesítés kérdése. Az alkalmasság kifejezés arra utal, hogy bizonyos – az évek során – kialakult személyiségjegyek mindenképpen feltételei a pedagógussá válásnak. Külön vitatott kérdés az, hogy ha el is fogadjuk, hogy egyes, 18 20 éves korra stabilizálódó személyiségjegyek nélkül nem lehet valaki jó pedagógus, vajon hogyan s miképpen tudjuk ezt az úgynevezett alkalmasságot mérni.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 22 |
Number: | 7-8 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2012 |
Page Range: | pp. 129-131 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42026 |
Actions (login required)
View Item |