Természettudományos ismeretek megértését segítő program az 5−6. évfolyamon

Korom Erzsébet and Nagy Lászlóné: Természettudományos ismeretek megértését segítő program az 5−6. évfolyamon. In: Iskolakultúra, (22) 2. pp. 3-16. (2012)

[thumbnail of EPA00011_Iskolakultura_2012_02_003-016.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012_02_003-016.pdf

Download (612kB) | Preview

Abstract

Az 1980-as évektől kezdve kitüntetett figyelmet kap a tanulás konstruktivista felfogására alapozva a fogalmi fejlődést és váltást elősegítő tanítás kutatása, különösen a természettudományok területén. Kutatásunk célja, hogy az ismeretelsajátítás folyamatára vonatkozó nemzetközi és hazai kutatások eredményeiből kiindulva olyan oktatási programot fejlesszünk ki, amely segíti a tantárgyi ismeretek mélyebb megértését, a természettudományos alapfogalmak fejlődését, a szakirodalomból már ismert kritikus témák, tudományos fogalmak tanulását, a tévképzetek kialakulásának megelőzését, a meglévő tévképzetek feloldását.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 22
Number: 2
ISSN: 1215-5233
Date: 2012
Page Range: pp. 3-16
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42073

Actions (login required)

View Item View Item