Hülber László: A papír- és a számítógép alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata különböző item paraméterek mentén. In: Iskolakultúra, (22) 12. pp. 13-25. (2012)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2012_12_013-025.pdf Download (793kB) | Preview |
Abstract
A mérés-értékelés IKT eszközökkel való támogatása képes lehet a folyamat teljes és valódi megreformálására. A felelősségteljes áttéréshez azonban pontos információkkal kell rendelkezni arról, hogy a médium megváltoztatás, hogyan befolyásolja az eredményeket. Ez egyrészt indokolt a korábbi papí alapú eredményekkel való összehasonlítás végett, másrészről nem lehetnek hátrányosan érintett tanulói körök (Molnár, 2010; Lent, 2009). Jelen tanulmány az itemek különböző paramétereinek szempontjából vizsgálja a média befolyásoló erejét a matematika műveltségterületen elsőtől hatodik osztályig.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 22 |
Number: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2012 |
Page Range: | pp. 13-25 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42065 |
Actions (login required)
View Item |