A papír- és a számítógép alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata különböző item paraméterek mentén

Hülber, László: A papír- és a számítógép alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata különböző item paraméterek mentén. Iskolakultúra, (22) 12. pp. 13-25. (2012)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2012_12_013-025.pdf

Download (793kB) | Preview

Abstract

A mérés-értékelés IKT eszközökkel való támogatása képes lehet a folyamat teljes és valódi megreformálására. A felelősségteljes áttéréshez azonban pontos információkkal kell rendelkezni arról, hogy a médium megváltoztatás, hogyan befolyásolja az eredményeket. Ez egyrészt indokolt a korábbi papí alapú eredményekkel való összehasonlítás végett, másrészről nem lehetnek hátrányosan érintett tanulói körök (Molnár, 2010; Lent, 2009). Jelen tanulmány az itemek különböző paramétereinek szempontjából vizsgálja a média befolyásoló erejét a matematika műveltségterületen elsőtől hatodik osztályig.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 22
Number: 12
ISSN: 1215-5233
Date: 2012
Page Range: pp. 13-25
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42065

Actions (login required)

View Item View Item