Az olasz nyelvi írásbeli szövegértés és szövegalkotás fejlettségének és néhány háttértényező hatásának vizsgálata gimnazisták körében

Majernik Erzsébet: Az olasz nyelvi írásbeli szövegértés és szövegalkotás fejlettségének és néhány háttértényező hatásának vizsgálata gimnazisták körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 2. pp. 77-92. (2012)

[thumbnail of mp_2012_002_6540_077-092.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2012_002_6540_077-092.pdf

Letöltés (489kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 112
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2012
Oldalak: pp. 77-92
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 90-91.
Kulcsszavak: Olasz nyelv szövegértés középiskola kutatási beszámoló 2012, Olasz nyelv szövegalkotás középiskola 2012
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14215
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet