Az olasz nyelvi írásbeli szövegértés és szövegalkotás fejlettségének és néhány háttértényező hatásának vizsgálata gimnazisták körében

Majernik, Erzsébet: Az olasz nyelvi írásbeli szövegértés és szövegalkotás fejlettségének és néhány háttértényező hatásának vizsgálata gimnazisták körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 2. pp. 77-92. (2012)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2012_002_6540_077-092.pdf

Download (489kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 112
Number: 2
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2012
Page Range: pp. 77-92
Additional Information: Bibliogr.: p. 90-91.
Uncontrolled Keywords: Olasz nyelv szövegértés középiskola kutatási beszámoló 2012, Olasz nyelv szövegalkotás középiskola 2012
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:36
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14215

Actions (login required)

View Item View Item