A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve : a Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE)

Pető Ildikó; Ceglédi Tímea: A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve : a Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE). In: Iskolakultúra, (22) 11. pp. 66-82. (2012)

[thumbnail of EPA00011_Iskolakultura_2012-11_066-082.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012-11_066-082.pdf

Letöltés (369kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az integrált, inkluzív oktatás terjedésével a sikeres együttnevelés elemeinek vizsgálata is elkezdődött. Kétségkívül a pedagógusok kulcspozícióban vannak, hiszen a mindennapokban, az osztályteremben kizárólagosan meghatározó vezető-szervező szerepet töltenek be tanítványaik között. Az együttneveléssel kapcsolatos attitűdjük vizsgálata azonban nehéz, de elkezdődött a megfelelő eszközök kidolgozása és továbbfejlesztése. Az írás az egyik, már több országban kipróbált skálával (SACIE) a magyar pedagógusok körében szerzett tapasztalatokat mutatja be.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 22
Szám: 11
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2012
Oldalak: pp. 66-82
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42098
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet