A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében

Fejes József Balázs: A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében. In: Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 80-95. (2012)

[thumbnail of EPA00011_Iskolakultura_2012-7-8_080-095.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012-7-8_080-095.pdf

Letöltés (377kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A tanulói hátrányok kompenzálását célzó mentorálás egyre elterjedtebb hazánkban, számos központi és helyi kezdeményezés igyekszik kihasználni a mentor-mentorált személyes kapcsolatában rejlő előnyöket, ugyanakkor e törekvések eredményességének kvantitatív vizsgálatára nem találunk példát a magyar szakirodalomban. A mentorálás újszerűsége mellett ebben vélhetően szerepet játszik az a körülmény is, hogy a mentori munka nehezen megragadható, a tanulók igényeihez igazított tevékenységek egyazon programon belül is rendkívül változatosak lehetnek.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 22
Szám: 7-8
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2012
Oldalak: pp. 80-95
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42040
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet