A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében

Fejes József Balázs: A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében. In: Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 80-95. (2012)

[thumbnail of EPA00011_Iskolakultura_2012-7-8_080-095.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012-7-8_080-095.pdf

Download (377kB) | Preview

Abstract

A tanulói hátrányok kompenzálását célzó mentorálás egyre elterjedtebb hazánkban, számos központi és helyi kezdeményezés igyekszik kihasználni a mentor-mentorált személyes kapcsolatában rejlő előnyöket, ugyanakkor e törekvések eredményességének kvantitatív vizsgálatára nem találunk példát a magyar szakirodalomban. A mentorálás újszerűsége mellett ebben vélhetően szerepet játszik az a körülmény is, hogy a mentori munka nehezen megragadható, a tanulók igényeihez igazított tevékenységek egyazon programon belül is rendkívül változatosak lehetnek.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 22
Number: 7-8
ISSN: 1215-5233
Date: 2012
Page Range: pp. 80-95
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42040

Actions (login required)

View Item View Item