Közösségi média az oktatásban – Facebook-esettanulmányok

Kárpáti Andrea; Szálas Tímea; Kuttner Ádám: Közösségi média az oktatásban – Facebook-esettanulmányok. In: Iskolakultúra, (22) 10. pp. 11-42. (2012)

[thumbnail of EPA00011_Iskolakultura_2012-10_011-042.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012-10_011-042.pdf

Letöltés (2MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A közösségi oldalak, elsősorban a Facebook térhódítása felveti a kérdést, vajon lehetne-e kapcsolatteremtés és programok meghirdetése mellett oktatási célra is felhasználni az oldalakat, melyeken tanítványaink naponta órákat töltenek. A virtuális kapcsolatteremtő színterekkel támogatott tanulás vizsgálatával foglalkozó empirikus kutatások száma még mindig alacsony, de a nemzetközi szakirodalom jelentős része alátámasztja a közösségi oldal és a blogok oktatási lehetőségeit. Ez a tanulmány áttekinti ezeket a kutatásokat, majd két iskolai kísérlet bemutatásával igazolja: a Web 2.0 eszközök átalakítják mindennapjainkat és a tanulás új színtereit jelentik.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 22
Szám: 10
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2012
Oldalak: pp. 11-42
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42079
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet