Közösségi média az oktatásban – Facebook-esettanulmányok

Kárpáti Andrea and Szálas Tímea and Kuttner Ádám: Közösségi média az oktatásban – Facebook-esettanulmányok. In: Iskolakultúra, (22) 10. pp. 11-42. (2012)

[thumbnail of EPA00011_Iskolakultura_2012-10_011-042.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012-10_011-042.pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

A közösségi oldalak, elsősorban a Facebook térhódítása felveti a kérdést, vajon lehetne-e kapcsolatteremtés és programok meghirdetése mellett oktatási célra is felhasználni az oldalakat, melyeken tanítványaink naponta órákat töltenek. A virtuális kapcsolatteremtő színterekkel támogatott tanulás vizsgálatával foglalkozó empirikus kutatások száma még mindig alacsony, de a nemzetközi szakirodalom jelentős része alátámasztja a közösségi oldal és a blogok oktatási lehetőségeit. Ez a tanulmány áttekinti ezeket a kutatásokat, majd két iskolai kísérlet bemutatásával igazolja: a Web 2.0 eszközök átalakítják mindennapjainkat és a tanulás új színtereit jelentik.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 22
Number: 10
ISSN: 1215-5233
Date: 2012
Page Range: pp. 11-42
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42079

Actions (login required)

View Item View Item