Igazolt hiányzás? : a pull-out tehetséggondozó módszer működése Izraelben

Frank Andrea: Igazolt hiányzás? : a pull-out tehetséggondozó módszer működése Izraelben. In: Iskolakultúra, (22) 2. pp. 95-107. (2012)

[thumbnail of EPA00011_Iskolakultura_2012_02_095-107.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012_02_095-107.pdf

Download (528kB) | Preview

Abstract

Pedagógusként talán nehéz elképzelni, hogy tehetséges diákok esetében léteznek olyan helyzetek, mikor pedagógiai szempontból az az előnyös, ha a tanulók rendszeresen hiányoznak az iskolából. Sőt, annál nagyobb nyereségre tehetnek szert, minél hosszabb időn át, és minél rendszeresebben, lehetőleg hetente teszik ezt. Természetesen ez a rendszeres „iskolakerülés” nem azt jelenti, hogy ellenőrizetlen körülmények között vesztegetik el az idejüket, hanem épp az ellenkezőjét.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 22
Number: 2
ISSN: 1215-5233
Date: 2012
Page Range: pp. 95-107
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42042

Actions (login required)

View Item View Item