Az alapkészségek fejlődése az iskola kezdő szakaszában

Csapó Mónika: Az alapkészségek fejlődése az iskola kezdő szakaszában. In: Iskolakultúra, (22) 1. pp. 14-35. (2012)

[thumbnail of EPA00011_Iskolakultura_2012_01_014-035.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012_01_014-035.pdf

Letöltés (524kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az utóbbi évtizedben számos vizsgálat hívta fel a figyelmet a kora gyermekkori fejlődés jelentőségére. Az általános iskola kezdő szakasza kulcsfontosságú a tanulók későbbi tanulmányi teljesítményére nézve, és meghatározó nagyobb távlatban, az élethosszig tartó tanulás kontextusában is. Az alapkészségek fejlődése, amely a kezdő szakaszt jellemzi, rendkívül fontos fázisa minden gyermek fejlődésének. A kezdő írás, olvasás és számolás készségének fejlődése és fejlettsége joggal tekinthető determináns faktornak a gyermek teljes életének alakulásában.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 22
Szám: 1
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2012
Oldalak: pp. 14-35
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42022
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet