Az alapkészségek fejlődése az iskola kezdő szakaszában

Csapó, Mónika: Az alapkészségek fejlődése az iskola kezdő szakaszában. Iskolakultúra, (22) 1. pp. 14-35. (2012)

[img] Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012_01_014-035.pdf

Letöltés (524kB)

Absztrakt (kivonat)

Az utóbbi évtizedben számos vizsgálat hívta fel a figyelmet a kora gyermekkori fejlődés jelentőségére. Az általános iskola kezdő szakasza kulcsfontosságú a tanulók későbbi tanulmányi teljesítményére nézve, és meghatározó nagyobb távlatban, az élethosszig tartó tanulás kontextusában is. Az alapkészségek fejlődése, amely a kezdő szakaszt jellemzi, rendkívül fontos fázisa minden gyermek fejlődésének. A kezdő írás, olvasás és számolás készségének fejlődése és fejlettsége joggal tekinthető determináns faktornak a gyermek teljes életének alakulásában.

Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Szerző:
Szerzők
Csapó, Mónika
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Dátum: 2012
Kötet: 22
Szám: 1
ISSN: 1215-5233
Gyűjtemény: Folyóiratok
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2018. okt. 17. 15:45
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42022
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet