Horváthné Kállay Zsófia and Nádasi Zsófia and Gál Franciska and Kolumbán Erika and Benyovszky Andrea: Doktori kutatások a Pető Intézetben. In: Iskolakultúra, (22) 4. pp. 20-34. (2012)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012_04_020-034.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Pető András a mozgássérülést agyi összerendezési zavarként fogta fel, és azt tanulással befolyásolhatónak tartotta. Módszerének lényege olyan holisztikus szemlélet, melynek bázisa a komplex személyiségfejlesztés, ami a kondukción alapuló tanulással a sérült személy aktivitását biztosítja. Korunk kihívásai arra ösztönöznek bennünket, hogy a konduktív pedagógia létjogosultságát és eredményességét, változásra való képességét és erősségeit ne csak tapasztalati eszközökkel, hanem tudományosan alátámasztott pedagógiai vizsgálatokkal is bizonyítsuk. Mindezekért fontosnak tartjuk, hogy az ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola Programján doktoranduszaink folyamatban lévő kutatásait bemutassuk.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 22 |
Number: | 4 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2012 |
Page Range: | pp. 20-34 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42057 |
Actions (login required)
View Item |