Doktori kutatások a Pető Intézetben

Horváthné Kállay Zsófia and Nádasi Zsófia and Gál Franciska and Kolumbán Erika and Benyovszky Andrea: Doktori kutatások a Pető Intézetben. In: Iskolakultúra, (22) 4. pp. 20-34. (2012)

[thumbnail of EPA00011_Iskolakultura_2012_04_020-034.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012_04_020-034.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Pető András a mozgássérülést agyi összerendezési zavarként fogta fel, és azt tanulással befolyásolhatónak tartotta. Módszerének lényege olyan holisztikus szemlélet, melynek bázisa a komplex személyiségfejlesztés, ami a kondukción alapuló tanulással a sérült személy aktivitását biztosítja. Korunk kihívásai arra ösztönöznek bennünket, hogy a konduktív pedagógia létjogosultságát és eredményességét, változásra való képességét és erősségeit ne csak tapasztalati eszközökkel, hanem tudományosan alátámasztott pedagógiai vizsgálatokkal is bizonyítsuk. Mindezekért fontosnak tartjuk, hogy az ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola Programján doktoranduszaink folyamatban lévő kutatásait bemutassuk.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 22
Number: 4
ISSN: 1215-5233
Date: 2012
Page Range: pp. 20-34
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42057

Actions (login required)

View Item View Item