A nyelvtanulási autonómia, az önszabályozó stratégiák és a motiváció kapcsolatának vizsgálata

Csizér Kata; Kormos Judit: A nyelvtanulási autonómia, az önszabályozó stratégiák és a motiváció kapcsolatának vizsgálata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 1. pp. 3-17. (2012)

[thumbnail of mp_2012_001_6536_003-017.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2012_001_6536_003-017.pdf

Letöltés (265kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 112
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2012
Oldalak: pp. 3-17
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 14-16.
Kulcsszavak: Motiváció pedagógiai, Idegen nyelv tanulása önszabályozás
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14211
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet