Az olvasási stratégiák használatának hatása az olvasási teljesítményre

Jobbágy Enikő: Az olvasási stratégiák használatának hatása az olvasási teljesítményre. In: Iskolakultúra, (22) 6. pp. 61-78. (2012)

[thumbnail of EPA00011_Iskolakultura_2012_06_061-078.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012_06_061-078.pdf

Letöltés (443kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az olvasásról alkotott képünk az elmúlt évtizedekben a társadalmi átalakulás következtében jelentősen változott. Az alapfokú oktatás feladata a tanulók felkészítése az egész életen át tartó tanulásra. Célunk a negyedik és nyolcadik évfolyamos tanulók olvasásistratégia-használatának felmérése és az olvasásistratégia-használat szövegértésre gyakorolt hatásának vizsgálata. A tanulmányban az olvasási készségek és olvasási stratégiák közti különbségek tisztázására, az olvasási stratégiák szövegértésben betöltött szerepének szemléltetésére, valamint a hangosan gondolkodtatás módszerének és a protokollok elemzésének bemutatására vállalkoztunk.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 22
Szám: 6
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2012
Oldalak: pp. 61-78
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42066
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet