Az olvasási stratégiák használatának hatása az olvasási teljesítményre

Jobbágy, Enikő: Az olvasási stratégiák használatának hatása az olvasási teljesítményre. Iskolakultúra, (22) 6. pp. 61-78. (2012)

[img] Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012_06_061-078.pdf

Download (443kB)

Abstract

Az olvasásról alkotott képünk az elmúlt évtizedekben a társadalmi átalakulás következtében jelentősen változott. Az alapfokú oktatás feladata a tanulók felkészítése az egész életen át tartó tanulásra. Célunk a negyedik és nyolcadik évfolyamos tanulók olvasásistratégia-használatának felmérése és az olvasásistratégia-használat szövegértésre gyakorolt hatásának vizsgálata. A tanulmányban az olvasási készségek és olvasási stratégiák közti különbségek tisztázására, az olvasási stratégiák szövegértésben betöltött szerepének szemléltetésére, valamint a hangosan gondolkodtatás módszerének és a protokollok elemzésének bemutatására vállalkoztunk.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Date: 2012
Volume: 22
Number: 6
Page Range: pp. 61-78
ISSN: 1215-5233
Collection: Folyóiratok
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2018. Oct. 17. 15:45
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42066

Actions (login required)

View Item View Item