Jobbágy Enikő: Az olvasási stratégiák használatának hatása az olvasási teljesítményre. In: Iskolakultúra, (22) 6. pp. 61-78. (2012)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012_06_061-078.pdf Letöltés (443kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az olvasásról alkotott képünk az elmúlt évtizedekben a társadalmi átalakulás következtében jelentősen változott. Az alapfokú oktatás feladata a tanulók felkészítése az egész életen át tartó tanulásra. Célunk a negyedik és nyolcadik évfolyamos tanulók olvasásistratégia-használatának felmérése és az olvasásistratégia-használat szövegértésre gyakorolt hatásának vizsgálata. A tanulmányban az olvasási készségek és olvasási stratégiák közti különbségek tisztázására, az olvasási stratégiák szövegértésben betöltött szerepének szemléltetésére, valamint a hangosan gondolkodtatás módszerének és a protokollok elemzésének bemutatására vállalkoztunk.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 22 |
Szám: | 6 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2012 |
Oldalak: | pp. 61-78 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42066 |
Tétel nézet |