Tallózás Dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerzők | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | F | G | K | M | N | P | S | T
Találatok száma: 18.

A

Apró, Melinda: A szociális kompetencia és a demokratikus gondolkodás fejlesztésének lehetőségei a hazai és nemzetközi szakirodalom tanulságai alapján. Magyar pedagógia, (115) 3. pp. 215-238. (2015)

B

Babály, Bernadett and Kárpáti, Andrea: A téri képességek vizsgálata a papír alapú és online tesztekkel. Magyar pedagógia, (115) 2. pp. 67-92. (2015)

C

Ceglédi, Erzsébet: A tanulási orientációk és változásaik tanulmányozása középiskolás tanulók körében. Magyar pedagógia, (115) 4. pp. 343-362. (2015)

Csizér, Kata and Piniel, Katalin and Kontráné Hegybíró, Edit: Hallássérült diákok idegen nyelvvel kapcsolatos egyéni változóinak vizsgálata. Magyar pedagógia, (115) 1. pp. 3-18. (2015)

D

Dancs, Katinka and Kinyó, László: Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel. Magyar pedagógia, (115) 4. pp. 363-382. (2015)

Dorner, Helga and Konyha, Rita: Esettanulmány alapú online kollaboratív tudásépítés vizsgálata - a tudásépítő interakciók kapcsolatrendszere az elégedettséggel és az eredményességgel. Magyar pedagógia, (115) 3. pp. 157-181. (2015)

F

Fejes, József Balázs and Rausch, Attila and Török, Tímea: Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív Likert-skálás állításainak értékelésekor? Magyar pedagógia, (115) 3. pp. 183-213. (2015)

G

Gál, Zita and Kasik, László: A helyzet-és személyspecifikus problémamegoldás kapcsolata a tudatelméleti működéssel 4-6 éves korban. Magyar pedagógia, (115) 4. pp. 297-318. (2015)

K

Kasik, László: A szociálisprobléma-megoldás fejlődése serdülőkorban-két longitudinális vizsgálat tapasztalatai. Magyar pedagógia, (115) 2. pp. 139-153. (2015)

Kinyó, László and Dancs, Katinka: 7-12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adatfelvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal. Magyar pedagógia, (115) 2. pp. 93-113. (2015)

M

Magyar, Andrea and Molnár, Gyöngyvér: A szóolvasási készség online mérésére kidolgozott adaptív és lineáris tesztrendszer összehasonlító hatékonyságvizsgálata. Magyar pedagógia, (115) 4. pp. 403-428. (2015)

Molnár, Gyöngyvér and Magyar, Andrea: A számítógép alapú tesztelés elfogadottsága pedagógusok és diákok körében. Magyar pedagógia, (115) 1. pp. 47-64. (2015)

Molnár, Gyöngyvér and Pásztor, Attila: A számítógép alapú mérések megvalósíthatósága kisiskolás diákok körében: első évfolyamos diákok egér-és billentyűzet-használati képességeinek fejlettségi szintje. Magyar pedagógia, (115) 3. pp. 239-254. (2015)

N

Németh, András: A neveléstudomány nemzetközi modelljei és tudományos irányzatai. Magyar pedagógia, (115) 3. pp. 255-294. (2015)

P

Pintér, Henriett: A tudás reprezentációjának vizsgálata a solo taxonómia alkalmazásával. Magyar pedagógia, (115) 1. pp. 19-45. (2015)

S

Szabó, Diána: A fogyatékossággal élő személyekkel kapcsolatos holisztikus megközelítések kialakulásának összefüggései. Magyar pedagógia, (115) 4. pp. 319-341. (2015)

Szabó, Zsófia Gabriella and Korom, Erzsébet and Pásztor, Attila: A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetősége 3. évfolyamon természettudományos kontextusban. Magyar pedagógia, (115) 4. pp. 383-401. (2015)

T

Tóth, Edit: Az országos kompetenciamérés hatása a tanítási munkára pedagógusinterjúk alapján. Magyar pedagógia, (115) 2. pp. 115-138. (2015)

A lista elkészítésének dátuma Wed Sep 20 08:17:12 2017 CEST.