Abdukció az osztálytermi interakcióban

Gyeszli Edit and Sántha Kálmán: Abdukció az osztálytermi interakcióban. In: Iskolakultúra, (25) 12. pp. 19-27. (2015)

[thumbnail of 02.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
02.pdf

Download (869kB) | Preview

Abstract

A tanulmány kötetlen megfigyelésekre alapozva feltárja az abdukció osztálytermi interakcióban, tanári kommunikációban való megjelenését. A megfigyelések egy általános iskola 7. osztályában történtek, az elemzések alapját egy pedagógus földrajz, rajz és testnevelés órái képezték. A megfigyelések eredményei tükrözik az abdukció tanári kommunikációban való megjelenését. Az eredmények értelmezése során kitérünk az abduktív következtetés helyességére vagy helytelen voltára, utóbbi esetben magyarázatokat keresünk a lehetséges okokra.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 25
Number: 12
ISSN: 1215-5233
Date: 2015
Page Range: pp. 19-27
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41639

Actions (login required)

View Item View Item