Többszólamúság és inkluzív nevelés

Schiffer Csilla: Többszólamúság és inkluzív nevelés. In: Iskolakultúra, (25) 7-8. pp. 154-157. (2015)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2015_07-08_25.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_07-08_25.pdf

Letöltés (731kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az utóbbi években az integráció mellett a tőle szemléletben eltérő inklúzió fogalma is egyre szélesebb körben terjed, egyre több gyógypedagógiai és pedagógiai szakkönyv jelenik meg erre a fogalomra utaló címmel. A komáromi Selye János Egyetem is csatlakozott ehhez az irányvonalhoz – mondhatnám pedagógiai mozgalomhoz – azzal, hogy 2013-ban kiadta Strédl Terézia Inkluzív pedagógia avagy a gyógypedagógiáról másképp című könyvét.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 25
Szám: 7-8
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 154-157
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41734
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet