Többszólamúság és inkluzív nevelés

Schiffer, Csilla: Többszólamúság és inkluzív nevelés. Iskolakultúra, (25) 7-8. pp. 154-157. (2015)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_07-08_25.pdf

Download (731kB) | Preview

Abstract

Az utóbbi években az integráció mellett a tőle szemléletben eltérő inklúzió fogalma is egyre szélesebb körben terjed, egyre több gyógypedagógiai és pedagógiai szakkönyv jelenik meg erre a fogalomra utaló címmel. A komáromi Selye János Egyetem is csatlakozott ehhez az irányvonalhoz – mondhatnám pedagógiai mozgalomhoz – azzal, hogy 2013-ban kiadta Strédl Terézia Inkluzív pedagógia avagy a gyógypedagógiáról másképp című könyvét.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 25
Number: 7-8
ISSN: 1215-5233
Date: 2015
Page Range: pp. 154-157
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41734

Actions (login required)

View Item View Item