A diákok gondolkodásának fejlődése a történelemtanulás eredményeként

Kojanitz László: A diákok gondolkodásának fejlődése a történelemtanulás eredményeként. In: Iskolakultúra, (25) 11. pp. 44-52. (2015)

[thumbnail of 04.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
04.pdf

Download (826kB) | Preview

Abstract

Felkelteni a múlt iránti érdeklődést, új dolgok megismerésére és önálló gondolkodásra ösztönözni a fiatalokat soha meg nem unható kihívás. Ez az írás azoknak a történelemtanároknak szól, akik kiválóan ismerik a történelmet, de ezzel nem elégszenek meg. Azt is meg akarják érteni, hogy mi játszódik le a diákok fejében, miközben történelmet tanulnak, mert ennek ismerete is szükséges az eredményes tanításhoz.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 25
Number: 11
ISSN: 1215-5233
Date: 2015
Page Range: pp. 44-52
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41653

Actions (login required)

View Item View Item