Lehetőségek és akadályok a nyelvtanórai tudáskonstruálásban

Kugler Nóra: Lehetőségek és akadályok a nyelvtanórai tudáskonstruálásban. In: Iskolakultúra, (25) 7-8. pp. 28-37. (2015)

[thumbnail of 04.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
04.pdf

Download (881kB) | Preview

Abstract

A tudáskonstruálás középpontba állítását egyfelől a konferencia témája, másfelől általánosabban az indokolja, hogy a nyelvtanórai tudás (más tudásfajtákhoz hasonlóan) nem dologszerű, nem statikus, a felépítése „aktív, belső és személyes” folyamat, amely az egyének közötti társas viszonyokban (diák-diák, tanár-diák) és adott kulturális közegben zajlik, ezek jellemzői tehát meghatározzák a tanulást is (Nahalka, 2002, 13. o., 46. o.).

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 25
Number: 7-8
ISSN: 1789-5170
Date: 2015
Page Range: pp. 28-37
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41654

Actions (login required)

View Item View Item