Kisantal Tibor: A számítógépes grafika lehetőségei az informatika-oktatásban. In: Iskolakultúra, (25) 3. pp. 89-103. (2015)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_03_089-103.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Néhány éve még a gyermekekért versengő iskolák presztízs-kérdése volt az informatika tantárgy. A számítógép, az internet elterjedésével reklámértéke csökkent. Manapság, az IKT-eszközök osztálytermi elterjedésével sokak számára a léte is megkérdőjeleződött. Az európai országokban sincs egységes szemlélet a tantárgy kérdéskörében: vannak, ahol a mienkhez hasonló óraszámban, időben, különálló tantárgyként tanítják, máshol általános IKT-követelményként integrálódik a tantárgyak rendszerébe.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 25 |
Number: | 3 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2015 |
Page Range: | pp. 89-103 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41715 |
Actions (login required)
View Item |