A számítógépes grafika lehetőségei az informatika-oktatásban

Kisantal Tibor: A számítógépes grafika lehetőségei az informatika-oktatásban. In: Iskolakultúra, (25) 3. pp. 89-103. (2015)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2015_03_089-103.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_03_089-103.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Néhány éve még a gyermekekért versengő iskolák presztízs-kérdése volt az informatika tantárgy. A számítógép, az internet elterjedésével reklámértéke csökkent. Manapság, az IKT-eszközök osztálytermi elterjedésével sokak számára a léte is megkérdőjeleződött. Az európai országokban sincs egységes szemlélet a tantárgy kérdéskörében: vannak, ahol a mienkhez hasonló óraszámban, időben, különálló tantárgyként tanítják, máshol általános IKT-követelményként integrálódik a tantárgyak rendszerébe.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 25
Szám: 3
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 89-103
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41715
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet