Dorner Helga and Konyha Rita: Esettanulmány alapú online kollaboratív tudásépítés vizsgálata - a tudásépítő interakciók kapcsolatrendszere az elégedettséggel és az eredményességgel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 3. pp. 157-181. (2015)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2015_003_157-181.pdf Download (992kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Volume: | 115 |
Number: | 3 |
ISSN: | 0025-0260 |
Language: | magyar |
Date: | 2015 |
Page Range: | pp. 157-181 |
Additional Information: | Bibliogr.: p. 175-178. |
Uncontrolled Keywords: | Problémamegoldás kutatási beszámoló 2015, Pedagógiai kutatás módszertan |
Date Deposited: | 2017. Jun. 07. 09:36 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15063 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |