Esettanulmány alapú online kollaboratív tudásépítés vizsgálata - a tudásépítő interakciók kapcsolatrendszere az elégedettséggel és az eredményességgel

Dorner, Helga and Konyha, Rita: Esettanulmány alapú online kollaboratív tudásépítés vizsgálata - a tudásépítő interakciók kapcsolatrendszere az elégedettséggel és az eredményességgel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 3. pp. 157-181. (2015)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2015_003_157-181.pdf

Download (992kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 115
Number: 3
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2015
Page Range: pp. 157-181
Additional Information: Bibliogr.: p. 175-178.
Uncontrolled Keywords: Problémamegoldás kutatási beszámoló 2015, Pedagógiai kutatás módszertan
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:36
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15063

Actions (login required)

View Item View Item