Kvalitatív Komparatív Analízis a pedagógiai térábrázolásban

Sántha Kálmán: Kvalitatív Komparatív Analízis a pedagógiai térábrázolásban. In: Iskolakultúra, (25) 3. pp. 3-14. (2015)

[thumbnail of 01.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
01.pdf

Download (985kB) | Preview

Abstract

A tanulmány a pedagógiai terek vizsgálata során empirikus környezetben mutatja be a Kvalitatív Komparatív Analízis (Qualitative Comparative Analysis) csQCA (Crisp-Set QCA) változatát, továbbá a kötetlen reflektív napló, a csQCA és a MAXQDA alkalmazásával megvalósított számítógéppel támogatott kvalitatív adatelemzés közötti kapcsolati rendszert illusztrálja. A kapcsolati háló kiépítése során a tanulmány figyelmet fordít a topologikus fordulat neveléstudomány számára releváns aspektusaira is.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 25
Number: 3
ISSN: 1215-5233
Date: 2015
Page Range: pp. 3-14
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41714

Actions (login required)

View Item View Item