A magyar tanulók tudása a tudásszint-mérések tükrében

Debreczeni Dániel Géza and Rausch Attila: A magyar tanulók tudása a tudásszint-mérések tükrében. In: Iskolakultúra, (25) 7-8. pp. 125-129. (2015)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2015_07-08_16.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_07-08_16.pdf

Download (756kB) | Preview

Abstract

A Diagnosztikus mérések fejlesztése című projekt keretein belül készült, Csapó Benő által szerkesztett Mérlegen a magyar iskola című kötet a magyar tanulókra vonatkozó hazai és nemzetközi tudásszint-mérések adatainak összegyűjtésére és elemzésére vállalkozott. A 2012-ben, az akkori Nemzeti Tankönyvkiadó gondozásában megjelent szintetizáló mű tizenkét kutatási terület elméleti hátterét, mérés-értékelési adatait és pedagógiai relevanciáját mutatja be. Kitér – többek között – az olvasás-, a matematika- és a természettudományi vizsgálatok eredményeire, számszerűsítve a magyar tanulók tudásának változását és főbb jellemzőit.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 25
Number: 7-8
ISSN: 1215-5233
Date: 2015
Page Range: pp. 125-129
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41725

Actions (login required)

View Item View Item