3 és 5 – a problémamegoldás hatékonyságának csoportlétszáma

Dóra László: 3 és 5 – a problémamegoldás hatékonyságának csoportlétszáma. In: Iskolakultúra, (25) 1. pp. 35-50. (2015)

[thumbnail of 03.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
03.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az iskolai munkában a csoportos feladatok a legtöbb esetben az aktuális tananyaghoz kapcsolódnak és ezáltal motivációt jelentenek a részvételhez. A legjobb módszer az, ha az osztályt alkotó személyek maguk választhatják meg, hogy kivel szeretnének dolgozni, mert ez már önmagában jó légkört és eredményességet jelez előre. A tagok száma meghatározza azt is, hogyan működnek közre a sikeres megoldás érdekében, vagy milyen hatékonysággal dolgoznak. A megfelelő csoportkohéziót összefoglalóan szokták jellemezni a csoporton belüli kommunikációval és annak mennyiségével is. Végső soron ez utóbbi kizárólag a csoport létszámának függvénye.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 25
Szám: 1
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 35-50
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41634
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet