3 és 5 – a problémamegoldás hatékonyságának csoportlétszáma

Dóra, László: 3 és 5 – a problémamegoldás hatékonyságának csoportlétszáma. Iskolakultúra, (25) 1. pp. 35-50. (2015)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
03.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Az iskolai munkában a csoportos feladatok a legtöbb esetben az aktuális tananyaghoz kapcsolódnak és ezáltal motivációt jelentenek a részvételhez. A legjobb módszer az, ha az osztályt alkotó személyek maguk választhatják meg, hogy kivel szeretnének dolgozni, mert ez már önmagában jó légkört és eredményességet jelez előre. A tagok száma meghatározza azt is, hogyan működnek közre a sikeres megoldás érdekében, vagy milyen hatékonysággal dolgoznak. A megfelelő csoportkohéziót összefoglalóan szokták jellemezni a csoporton belüli kommunikációval és annak mennyiségével is. Végső soron ez utóbbi kizárólag a csoport létszámának függvénye.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 25
Number: 1
ISSN: 1215-5233
Date: 2015
Page Range: pp. 35-50
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41634

Actions (login required)

View Item View Item