Új lehetőségek a matematikai képességek diagnosztizálásában

Vígh-Kiss Erika Rozália: Új lehetőségek a matematikai képességek diagnosztizálásában. In: Iskolakultúra, (25) 5-6. pp. 208-210. (2015)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2015_05-06_208-210.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_05-06_208-210.pdf

Letöltés (700kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A magyar és angol nyelven is megjelent Tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez című kötet szerzői arra vállalkoznak, hogy a legújabb kutatások alapján elméleti és gyakorlati segítséget nyújtsanak a matematikai képességek diagnosztikus online méréséhez.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 25
Szám: 5-6
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 208-210
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41709
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet