Új lehetőségek a matematikai képességek diagnosztizálásában

Vígh-Kiss, Erika Rozália: Új lehetőségek a matematikai képességek diagnosztizálásában. Iskolakultúra, (25) 5-6. pp. 208-210. (2015)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_05-06_208-210.pdf

Download (700kB) | Preview

Abstract

A magyar és angol nyelven is megjelent Tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez című kötet szerzői arra vállalkoznak, hogy a legújabb kutatások alapján elméleti és gyakorlati segítséget nyújtsanak a matematikai képességek diagnosztikus online méréséhez.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 25
Number: 5-6
ISSN: 1215-5233
Date: 2015
Page Range: pp. 208-210
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41709

Actions (login required)

View Item View Item