Kollaboratív problémamegoldó képesség: egy új, integratív elméleti keret

Pásztor-Kovács Anita: Kollaboratív problémamegoldó képesség: egy új, integratív elméleti keret. In: Iskolakultúra, (25) 2. pp. 3-16. (2015)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2015_02_003-016.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_02_003-016.pdf

Download (815kB) | Preview

Abstract

A kollaboratív problémamegoldó képesség egyike azoknak a kulcsfontosságú ún. 21. századi képességeknek, amelyekkel a modern társadalmak munkaerőpiacra kilépő polgárainak rendelkeznie érdemes. Aktualitása és esszenciális volta ellenére azonban a képesség egységes definiálása egyelőre nem történt meg. Jelen tanulmány a kollaboratív problémamegoldó képesség fogalmát újradefiniálja azáltal, hogy elhelyezi azt a releváns problémamegoldást, illetve kollaboratív csoportmunkát és tanulást tárgyaló elméletek kontextusában. Ezen felül a már létező képességet leíró modellek bemutatása mellett felvázolunk egy saját, a különböző megközelítéseket ötvöző és kiegészítő integrált modellt is.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 25
Number: 2
ISSN: 1215-5233
Date: 2015
Page Range: pp. 3-16
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41678

Actions (login required)

View Item View Item