Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel

Dancs Katinka and Kinyó László: Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 4. pp. 363-382. (2015)

[thumbnail of mp_2015_004_363-382.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2015_004_363-382.pdf

Download (616kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 115
Number: 4
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2015
Page Range: pp. 363-382
Additional Information: Bibliogr.: p. 380-382.
Uncontrolled Keywords: Iskolai nevelés, Állampolgári nevelés kutatási beszámoló 2015
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:36
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15104

Actions (login required)

View Item View Item