Dancs Katinka and Kinyó László: Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 4. pp. 363-382. (2015)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2015_004_363-382.pdf Download (616kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Volume: | 115 |
Number: | 4 |
ISSN: | 0025-0260 |
Language: | magyar |
Date: | 2015 |
Page Range: | pp. 363-382 |
Additional Information: | Bibliogr.: p. 380-382. |
Uncontrolled Keywords: | Iskolai nevelés, Állampolgári nevelés kutatási beszámoló 2015 |
Date Deposited: | 2017. Jun. 07. 09:36 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15104 |
Actions (login required)
View Item |