Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív Likert-skálás állításainak értékelésekor?

Fejes József Balázs; Rausch Attila; Török Tímea: Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív Likert-skálás állításainak értékelésekor? In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 3. pp. 183-213. (2015)

[thumbnail of mp_2015_003_183-213.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2015_003_183-213.pdf

Letöltés (567kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 115
Szám: 3
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 183-213
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 206-209.
Kulcsszavak: Motiváció pedagógiai kutatási beszámoló 2015
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15039
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet