Pintér Henriett: A tudás reprezentációjának vizsgálata a solo taxonómia alkalmazásával. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 1. pp. 19-45. (2015)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2015_001_019-045.pdf Download (669kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Volume: | 115 |
Number: | 1 |
ISSN: | 0025-0260 |
Language: | magyar |
Date: | 2015 |
Page Range: | pp. 19-45 |
Additional Information: | Bibliogr.: p. 40-41. |
Uncontrolled Keywords: | Tudáselsajátítás, Pedagógiai modell, Pedagógiai értékelés |
Date Deposited: | 2017. Jun. 07. 09:36 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15032 |
Actions (login required)
View Item |