A tudás reprezentációjának vizsgálata a solo taxonómia alkalmazásával

Pintér Henriett: A tudás reprezentációjának vizsgálata a solo taxonómia alkalmazásával. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 1. pp. 19-45. (2015)

[thumbnail of mp_2015_001_019-045.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2015_001_019-045.pdf

Download (669kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 115
Number: 1
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2015
Page Range: pp. 19-45
Additional Information: Bibliogr.: p. 40-41.
Uncontrolled Keywords: Tudáselsajátítás, Pedagógiai modell, Pedagógiai értékelés
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:36
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15032

Actions (login required)

View Item View Item