A tudás reprezentációjának vizsgálata a solo taxonómia alkalmazásával

Pintér Henriett: A tudás reprezentációjának vizsgálata a solo taxonómia alkalmazásával. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 1. pp. 19-45. (2015)

[thumbnail of mp_2015_001_019-045.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2015_001_019-045.pdf

Letöltés (669kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 115
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 19-45
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 40-41.
Kulcsszavak: Tudáselsajátítás, Pedagógiai modell, Pedagógiai értékelés
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15032
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet