A Komplex Instrukciós Program, mint státuszkezelő eljárás

K. Nagy Emese: A Komplex Instrukciós Program, mint státuszkezelő eljárás. In: Iskolakultúra, (25) 5-6. pp. 33-46. (2015)

[thumbnail of 03.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
03.pdf

Download (832kB) | Preview

Abstract

A Hejőkeresztúri Modell részeként ismert Komplex Instrukciós Program (K. Nagy, 2012) olyan speciális kooperatív tanulási eljárás, amely tudásban és szocializáltságban heterogén tanulói csoportokat képes kezelni. Az alábbi írás a program magyarországi bevezetését megelőző kutatásokat foglalja össze, a hangsúlyt a tanulók közötti státuszrangsorra és annak kezelésére helyezve. Kitér az osztályon belüli rangsor kialakításának okaira, az osztály szociális szerkezete megváltoztatásának lehetőségére és a tanulók innovatív gondolkodásának fejlesztésére. Figyelmet fordít a többféle képesség felhasználásának szükségességére, valamint a csoport és az egyén értékelésének lehetőségére is.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 25
Number: 5-6
ISSN: 1215-5233
Date: 2015
Page Range: pp. 33-46
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41648

Actions (login required)

View Item View Item