Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez

F. Joó Anikó: Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez. In: Iskolakultúra, (25) 3. pp. 125-128. (2015)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2015_03_125-128.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_03_125-128.pdf

Download (652kB) | Preview

Abstract

A Csapó Benő és Csépe Valéria által szerkesztett – magyar és angol nyelven egyaránt megjelent – kötet azokat a legfrissebb hazai és nemzetközi kutatási eredményeket mutatja be, amelyek egy hosszabb távú, az iskolai oktatás eredményességének javítását célzó fejlesztési koncepció kiinduló pontjául szolgálhatnak.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 25
Number: 3
ISSN: 1215-5233
Date: 2015
Page Range: pp. 125-128
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41718

Actions (login required)

View Item View Item