F. Joó Anikó: Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez. In: Iskolakultúra, (25) 3. pp. 125-128. (2015)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_03_125-128.pdf Download (652kB) | Preview |
Abstract
A Csapó Benő és Csépe Valéria által szerkesztett – magyar és angol nyelven egyaránt megjelent – kötet azokat a legfrissebb hazai és nemzetközi kutatási eredményeket mutatja be, amelyek egy hosszabb távú, az iskolai oktatás eredményességének javítását célzó fejlesztési koncepció kiinduló pontjául szolgálhatnak.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 25 |
Number: | 3 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2015 |
Page Range: | pp. 125-128 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41718 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |