Tallózás Dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerzők | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | F | H | J | K | M | P | S | T | Ó
Találatok száma: 18.

B

Balázs, Máté Ádám and Pikó, Bettina: Szociális hatások a serdülőkori dohányzásban: a szociális háttér, a család és a kortársak szerepe. Magyar pedagógia, (116) 1. pp. 73-89. (2016)

Balázsi, Ildikó: A hozzáadottérték-modellek alkalmazása a tanulói teljesítménymérésben. Magyar pedagógia, (116) 1. pp. 3-23. (2016)

C

Csima, Melinda and Bánfai, Bálint and Betlehem, József and Jeges, Sára and Lampek, Kinga and Tancsics, Dóra and Deutsch, Krisztina: A 0-7 éves korú gyermeket nevelő családok nevelési stílusának feltárására irányuló kutatás módszertani megalapozása, a nevelési stílus differenciáló tényezői. Magyar pedagógia, (116) 4. pp. 367-382. (2016)

D

Dancs, Katinka: Kultúra - iskola - nemzetközi azonosságtudat a nemzeti identitás értelmezése és vizsgálatának lehetőségei általános iskolások körében. Magyar pedagógia, (116) 4. pp. 403-425. (2016)

F

Fáyné Dombi, Alice and Hódi, Ágnes and Kiss, Renáta: IKT az óvodában: kihívások és lehetőségek. Magyar pedagógia, (116) 1. pp. 91-117. (2016)

H

Hegedűs, Szilvia: A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban. Magyar pedagógia, (116) 2. pp. 197-218. (2016)

J

Janurik, Márta and Józsa, Krisztián: Enyhén értelmi fogyatékos gyermekek zenei képességének fejlettsége. Magyar pedagógia, (116) 1. pp. 25-50. (2016)

K

Kasik, László and Guti, Kornél and Tóth, Edit and Fejes, József Balázs: Az elkerülés mint folyamat - az elkerülés kérdőív bemérése 15 és 18 évesek körében. Magyar pedagógia, (116) 2. pp. 219-253. (2016)

M

Molnár, Göngyvér: Interaktív problémamegoldó környezetben alkalmazott felfedező stratégiák hatékonysága és azok változása: logfájl-elemzések. Magyar pedagógia, (116) 4. pp. 427-453. (2016)

Molnár, Pál: Tudásépítő tanulóközösségek interakciós hálói. Magyar pedagógia, (116) 3. pp. 283-313. (2016)

P

Prievara, Dóra Katalin: Iskoláskorúak problémás mértékű internethasználatának következményei és megelőzési lehetőségei. Magyar pedagógia, (116) 2. pp. 151-169. (2016)

Pásztor-Kovács, Anita: A kollaboratív problémamegoldó képesség mérésének elméleti és módszertani megfontolásai: egy pilot kutatás eredményei. Magyar pedagógia, (116) 1. pp. 51-72. (2016)

S

Szabadi, Magdolna: Az affektív szociális kompetencia kérdőív: a fejlesztés folyamata és az értékelők működésének feltárása. Magyar pedagógia, (116) 4. pp. 383-402. (2016)

Szili, Katalin: A fonológiai tudatosság és a mentális lexikon fejlettségének online vizsgálata kisiskolások körében. Magyar pedagógia, (116) 3. pp. 257-282. (2016)

T

Tóth, Edit and Fejes, József Balázs and Patai, Jolán and Csapó, Benő: Reziliencia a magyar oktatási rendszerben és longitudinális program adatainak tükrében. Magyar pedagógia, (116) 3. pp. 339-363. (2016)

Tóth, Viktória and Hercz, Mária: Észtország a PISA legeredményesebb rendszerei között: okfeltárás és reflexiók észt források tükrében. Magyar pedagógia, (116) 3. pp. 315-337. (2016)

Tóth-Mózer, Szilvia and Kárpáti, Andrea: A digitális kompetencia kognitív dimenziója és összefüggésrendszere egy empirikus kutatás tükrében. Magyar pedagógia, (116) 2. pp. 121-150. (2016)

Ó

Óhidy, Andrea: A 'Roma közösségi kulturális tőke' szerepe roma és cigány nők sikeres iskolai pályafutásában - egy kvalitatív kutatás eredményei. Magyar pedagógia, (116) 2. pp. 171-196. (2016)

A lista elkészítésének dátuma Wed Sep 20 08:15:23 2017 CEST.