Dancs Katinka: Kultúra - iskola - nemzetközi azonosságtudat a nemzeti identitás értelmezése és vizsgálatának lehetőségei általános iskolások körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 4. pp. 403-425. (2016)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2016_004_403-425.pdf Download (625kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Volume: | 116 |
Number: | 4 |
ISSN: | 0025-0260 |
Date: | 2016 |
Page Range: | pp. 403-425 |
Additional Information: | Bibliogr.: p. 420-424. ; Abstract angol nyelven |
Uncontrolled Keywords: | Nemzeti tudat - magyar - iskola szerepe |
Date Deposited: | 2017. Aug. 02. 12:38 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27425 |
Actions (login required)
View Item |