Kultúra - iskola - nemzetközi azonosságtudat a nemzeti identitás értelmezése és vizsgálatának lehetőségei általános iskolások körében

Dancs Katinka: Kultúra - iskola - nemzetközi azonosságtudat a nemzeti identitás értelmezése és vizsgálatának lehetőségei általános iskolások körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 4. pp. 403-425. (2016)

[thumbnail of mp_2016_004_403-425.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2016_004_403-425.pdf

Letöltés (625kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 116
Szám: 4
ISSN: 0025-0260
Dátum: 2016
Oldalak: pp. 403-425
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 420-424. ; Abstract angol nyelven
Kulcsszavak: Nemzeti tudat - magyar - iskola szerepe
A feltöltés ideje: 2017. aug. 02. 12:38
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27425
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet