Kultúra - iskola - nemzetközi azonosságtudat a nemzeti identitás értelmezése és vizsgálatának lehetőségei általános iskolások körében

Dancs Katinka: Kultúra - iskola - nemzetközi azonosságtudat a nemzeti identitás értelmezése és vizsgálatának lehetőségei általános iskolások körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 4. pp. 403-425. (2016)

[thumbnail of mp_2016_004_403-425.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2016_004_403-425.pdf

Download (625kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 116
Number: 4
ISSN: 0025-0260
Date: 2016
Page Range: pp. 403-425
Additional Information: Bibliogr.: p. 420-424. ; Abstract angol nyelven
Uncontrolled Keywords: Nemzeti tudat - magyar - iskola szerepe
Date Deposited: 2017. Aug. 02. 12:38
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27425

Actions (login required)

View Item View Item