Amikor a mesehallgatóból meseolvasó lesz : Az olvasásszeretet kialakulásának három próbatétele

Vass Dorottea: Amikor a mesehallgatóból meseolvasó lesz : Az olvasásszeretet kialakulásának három próbatétele. In: Iskolakultúra, (26) 7-8. pp. 14-24. (2016)

[thumbnail of 02.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
02.pdf

Download (296kB) | Preview

Abstract

A gyermekirodalommal és annak helyzetével foglalkozó kutatók és szakemberek között évek óta élénk vita zajlik az irodalom és az irodalomóra háttérbe szorulásáról, ezen belül pedig a gyermekirodalom, a mese és a mesélés, illetve az olvasóvá nevelés lényeges szerepéről. Az utóbbi években számos kutatási eredmény született arról, hogyan vélekednek a középiskolás tanulók az irodalomóráról és a kötelező olvasmányokról, illetve arról, hogyan kellene változtatni a jelenlegi felső osztályba járó tanulók olvasási szokásain (Bárdos 2009; Gombos, 2009, 2010, 2012; Gósy 2009).

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 26
Number: 7-8
ISSN: 1215-5233
Date: 2016
Page Range: pp. 14-24
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41597

Actions (login required)

View Item View Item