Vass Dorottea: Amikor a mesehallgatóból meseolvasó lesz : Az olvasásszeretet kialakulásának három próbatétele. In: Iskolakultúra, (26) 7-8. pp. 14-24. (2016)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
02.pdf Download (296kB) | Preview |
Abstract
A gyermekirodalommal és annak helyzetével foglalkozó kutatók és szakemberek között évek óta élénk vita zajlik az irodalom és az irodalomóra háttérbe szorulásáról, ezen belül pedig a gyermekirodalom, a mese és a mesélés, illetve az olvasóvá nevelés lényeges szerepéről. Az utóbbi években számos kutatási eredmény született arról, hogyan vélekednek a középiskolás tanulók az irodalomóráról és a kötelező olvasmányokról, illetve arról, hogyan kellene változtatni a jelenlegi felső osztályba járó tanulók olvasási szokásain (Bárdos 2009; Gombos, 2009, 2010, 2012; Gósy 2009).
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 26 |
Number: | 7-8 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2016 |
Page Range: | pp. 14-24 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41597 |
Actions (login required)
View Item |