Látlelet a pedagógusok befogadó neveléshez-oktatáshoz való hozzáállásáról

Szabó Diána: Látlelet a pedagógusok befogadó neveléshez-oktatáshoz való hozzáállásáról. In: Iskolakultúra, (26) 4. pp. 21-36. (2016)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2016_04_02.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2016_04_02.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A tanulmány a Közép-magyarországi régióban, állami fenntartású általános- vagy középiskolában dolgozó pedagógusok (n=315) körében lefolytatott attitűdvizsgálatot mutat be. Célja annak a kérdésnek az alapos körüljárása volt, hogy a pedagógusok mennyire befogadóak a SNI tanulókkal szemben, hogyan viszonyulnak hozzájuk, mennyire szolidárisak velük, illetve milyenek az integrációról alkotott elképzeléseik. A vizsgálat eredményeképp a pedagógusok negatív attitűdjét befolyásoló tényezők összehasonlítására került sor demográfiai, objektív és szubjektív háttérváltozókkal.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 26
Szám: 4
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2016
Oldalak: pp. 21-36
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41560
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet