Látlelet a pedagógusok befogadó neveléshez-oktatáshoz való hozzáállásáról

Szabó Diána: Látlelet a pedagógusok befogadó neveléshez-oktatáshoz való hozzáállásáról. In: Iskolakultúra, (26) 4. pp. 21-36. (2016)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2016_04_02.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2016_04_02.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A tanulmány a Közép-magyarországi régióban, állami fenntartású általános- vagy középiskolában dolgozó pedagógusok (n=315) körében lefolytatott attitűdvizsgálatot mutat be. Célja annak a kérdésnek az alapos körüljárása volt, hogy a pedagógusok mennyire befogadóak a SNI tanulókkal szemben, hogyan viszonyulnak hozzájuk, mennyire szolidárisak velük, illetve milyenek az integrációról alkotott elképzeléseik. A vizsgálat eredményeképp a pedagógusok negatív attitűdjét befolyásoló tényezők összehasonlítására került sor demográfiai, objektív és szubjektív háttérváltozókkal.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 26
Number: 4
ISSN: 1215-5233
Date: 2016
Page Range: pp. 21-36
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41560

Actions (login required)

View Item View Item