Rausch Attila: Kognitív aktiváció és tanári kompetencia matematikaórán [Kunter, M., Baumert, J., Blum, W., Klusmann, U., Krauss, S. és Neubrand, M. (2013): Cognitive activation in the mathematics classroom and professional competence of teachers: Results from the COACTIV project c. könyvéről]. In: Iskolakultúra, (26) 4. pp. 132-133. (2016)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2016_04_16.pdf Download (169kB) | Preview |
Abstract
A berlini Max Planck Intézet, több német egyetemmel együttműködve, a 2003-as OECD PISA-méréssel párhuzamosan indította útjára a Kognitív aktivációs oktatás és a tanulók matematikatudásának fejlődése (COACTIV) kutatási programot. A program során a tanárok szakmai kompetenciájának szerkezetét, fejlődését és gyakorlati alkalmazását tárták fel. A kutatási projekt keretében két longitudinális vizsgálatot valósítottak meg: elsőként a PISA-mérésben részt vevő iskolák diákjait és tanárait vizsgálták, a második fókuszában a tanárjelöltek álltak, akiket a képzésük kezdetétől szakmai gyakorlataikon át egészen munkába állásukig követtek nyomon.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 26 |
Number: | 4 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2016 |
Page Range: | pp. 132-133 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41619 |
Actions (login required)
View Item |