Miért fontos a tanárok kiegyensúlyozott érzelmi élete, elégedettsége, jól-léte?

Réthy Endréné: Miért fontos a tanárok kiegyensúlyozott érzelmi élete, elégedettsége, jól-léte? In: Iskolakultúra, (26) 2. pp. 88-99. (2016)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2016_02_07.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2016_02_07.pdf

Download (893kB) | Preview

Abstract

A gyermekek kereső, kutató kíváncsisággal, megismerési, elsajátítási vággyal születnek. A számukra kezdetben illogikus világ megismerésére elképzeléseket, hiteket, elméleteket, magyarázó elveket alkotnak, mindeközben különböző kompetenciákat szereznek, örömforrássá válik számukra maga a megismerési tevékenység. Ezen izgalmas és spontán tanulás után jön az óvoda, majd az iskola, ahol látványosan csökkenni látszik a spontán és örömteli tanulási kedv, majd jönnek a teljesítménykudarcok.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 26
Number: 2
ISSN: 1215-5233
Date: 2016
Page Range: pp. 88-99
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41571

Actions (login required)

View Item View Item