Réthy Endréné: Miért fontos a tanárok kiegyensúlyozott érzelmi élete, elégedettsége, jól-léte? In: Iskolakultúra, (26) 2. pp. 88-99. (2016)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2016_02_07.pdf Download (893kB) | Preview |
Abstract
A gyermekek kereső, kutató kíváncsisággal, megismerési, elsajátítási vággyal születnek. A számukra kezdetben illogikus világ megismerésére elképzeléseket, hiteket, elméleteket, magyarázó elveket alkotnak, mindeközben különböző kompetenciákat szereznek, örömforrássá válik számukra maga a megismerési tevékenység. Ezen izgalmas és spontán tanulás után jön az óvoda, majd az iskola, ahol látványosan csökkenni látszik a spontán és örömteli tanulási kedv, majd jönnek a teljesítménykudarcok.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 26 |
Number: | 2 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2016 |
Page Range: | pp. 88-99 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41571 |
Actions (login required)
View Item |