Történelemtanítás tudományos háttér nélkül?

Czeglédi Sándor: Történelemtanítás tudományos háttér nélkül? In: Iskolakultúra, (26) 11. pp. 94-96. (2016)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2016_11_09.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2016_11_09.pdf

Letöltés (196kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A történelemtanítás tartalmáról és értelméről folytatott diskurzusban fontos kérdés, hogy feladata-e a történelemtanításnak a nemzeti identitás erősítése? S ha igen, akkor hozzájáruljanak-e valahogyan ehhez a történészek? Mit tegyen a történész, ha neki nem ez az ars poeticája? Az Iskolakultúra 2015. évi 7–8. számában Gyáni Gábor írt erről (Gyáni, 2015), erre és a szerző ezzel kapcsolatos más írásaira szeretnék reagálni.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 26
Szám: 11
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2016
Oldalak: pp. 94-96
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41563
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet