Történelemtanítás tudományos háttér nélkül?

Czeglédi, Sándor: Történelemtanítás tudományos háttér nélkül? Iskolakultúra, (26) 11. pp. 94-96. (2016)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2016_11_09.pdf

Download (196kB) | Preview

Abstract

A történelemtanítás tartalmáról és értelméről folytatott diskurzusban fontos kérdés, hogy feladata-e a történelemtanításnak a nemzeti identitás erősítése? S ha igen, akkor hozzájáruljanak-e valahogyan ehhez a történészek? Mit tegyen a történész, ha neki nem ez az ars poeticája? Az Iskolakultúra 2015. évi 7–8. számában Gyáni Gábor írt erről (Gyáni, 2015), erre és a szerző ezzel kapcsolatos más írásaira szeretnék reagálni.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 26
Number: 11
ISSN: 1215-5233
Date: 2016
Page Range: pp. 94-96
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41563

Actions (login required)

View Item View Item