Czeglédi Sándor: Történelemtanítás tudományos háttér nélkül? In: Iskolakultúra, (26) 11. pp. 94-96. (2016)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2016_11_09.pdf Letöltés (196kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A történelemtanítás tartalmáról és értelméről folytatott diskurzusban fontos kérdés, hogy feladata-e a történelemtanításnak a nemzeti identitás erősítése? S ha igen, akkor hozzájáruljanak-e valahogyan ehhez a történészek? Mit tegyen a történész, ha neki nem ez az ars poeticája? Az Iskolakultúra 2015. évi 7–8. számában Gyáni Gábor írt erről (Gyáni, 2015), erre és a szerző ezzel kapcsolatos más írásaira szeretnék reagálni.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 26 |
Szám: | 11 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2016 |
Oldalak: | pp. 94-96 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41563 |
Tétel nézet |