Habók Anita: Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején. In: Iskolakultúra, (26) 10. pp. 23-38. (2016)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
02.pdf Download (360kB) | Preview |
Abstract
A nyelvtanulási stratégiák kutatása több évtizedes múltra tekint vissza. Míg kezdetben a sikeres nyelvtanuláshoz és nyelvtanulókhoz kötődő stratégiák beazonosítása volt a cél, addig az utóbbi két évtizedben egyre meghatározóbb lett a stratégiák pontosabb beazonosítása, a nyelvtanulással összefüggő háttértényezők kapcsolatának vizsgálata. A tanulmány célja a nyelvtanulási stratégiák és a tanulási stratégiák használatának vizsgálata és kapcsolatának feltárása az általános iskola végén és a középiskola elején.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 26 |
Number: | 10 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2016 |
Page Range: | pp. 23-38 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41506 |
Actions (login required)
View Item |