Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején

Habók Anita: Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején. In: Iskolakultúra, (26) 10. pp. 23-38. (2016)

[thumbnail of 02.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
02.pdf

Download (360kB) | Preview

Abstract

A nyelvtanulási stratégiák kutatása több évtizedes múltra tekint vissza. Míg kezdetben a sikeres nyelvtanuláshoz és nyelvtanulókhoz kötődő stratégiák beazonosítása volt a cél, addig az utóbbi két évtizedben egyre meghatározóbb lett a stratégiák pontosabb beazonosítása, a nyelvtanulással összefüggő háttértényezők kapcsolatának vizsgálata. A tanulmány célja a nyelvtanulási stratégiák és a tanulási stratégiák használatának vizsgálata és kapcsolatának feltárása az általános iskola végén és a középiskola elején.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 26
Number: 10
ISSN: 1215-5233
Date: 2016
Page Range: pp. 23-38
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41506

Actions (login required)

View Item View Item