Diszfunkcionális nevelési hatások funkcionális kutatása

Hunyady Györgyné: Diszfunkcionális nevelési hatások funkcionális kutatása. In: Iskolakultúra, (26) 2. pp. 80-87. (2016)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2016_02_06.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2016_02_06.pdf

Download (862kB) | Preview

Abstract

Orosz Sándor professzorral személyesen különböző szakmai testületekben találkoztam. Ezekben elsősorban közéleti szerepben figyelhettem meg, s tanulhattam meg tőle a megalapozott, tényekkel és érvekkel gondosan alátámasztott, körültekintő véleménymondás, értékelés jelentőségét. A megítélés tárgya rendszerint egy-egy kutatói teljesítmény volt, tétje: befogadja-e a tudományos közösség az illetőt, következménye szakmai karrierek felívelése vagy megakadása. Azt tapasztaltam, Orosz Sándor véleménye kialakításakor mindenkor a feladat súlyának tudatában mérlegelte – úgy vélem, nem csak mondandóját, de – minden egyes szavát is. Ma is példaértékű.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 26
Number: 2
ISSN: 1215-5233
Date: 2016
Page Range: pp. 80-87
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41570

Actions (login required)

View Item View Item