Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban

Csíkos Csaba and Korom Erzsébet and Csapó Benő: Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban. In: Iskolakultúra, (26) 3. pp. 17-29. (2016)

[thumbnail of 02.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
02.pdf

Download (314kB) | Preview

Abstract

A SAILS projekt második munkacsomagjának dokumentumai a természettudományi tudás különböző elemeinek értékeléséhez kapcsolódtak. Elsőként egy elméleti összefoglalás született arról, hogy mit és milyen eszközökkel lehet és szükséges értékelni a természettudományos nevelésben. A tartalmi keretek mint műfaj alapvetően erre a két kérdésre adott válaszokból születik meg. A további dokumentumokban a gyakorlatban kipróbált tanulási egységek tapasztalatait építettük be, és végül egy olyan írásmű született, amely továbbra is fő feladatként az értékelés mikéntjére és hogyanjára reflektál, de a projekt során kifejlesztett és több országban kipróbált tanulási egységekben megjelenő értékelési praktikák és eszközök hozzáfűzésével. A jelen tanulmány a tartalmi keretek kidolgozása terén elért eredményeket mutatja be, fölvázolva a megszületett dokumentum elméleti és gyakorlati szempontból fontos vonásait.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 26
Number: 3
ISSN: 1215-5233
Date: 2016
Page Range: pp. 17-29
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41500

Actions (login required)

View Item View Item