Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban

Csíkos, Csaba; Korom, Erzsébet; Csapó, Benő: Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban. Iskolakultúra, (26) 3. pp. 17-29. (2016)

[img] Cikk, tanulmány, mű
02.pdf

Letöltés (314kB)

Absztrakt (kivonat)

A SAILS projekt második munkacsomagjának dokumentumai a természettudományi tudás különböző elemeinek értékeléséhez kapcsolódtak. Elsőként egy elméleti összefoglalás született arról, hogy mit és milyen eszközökkel lehet és szükséges értékelni a természettudományos nevelésben. A tartalmi keretek mint műfaj alapvetően erre a két kérdésre adott válaszokból születik meg. A további dokumentumokban a gyakorlatban kipróbált tanulási egységek tapasztalatait építettük be, és végül egy olyan írásmű született, amely továbbra is fő feladatként az értékelés mikéntjére és hogyanjára reflektál, de a projekt során kifejlesztett és több országban kipróbált tanulási egységekben megjelenő értékelési praktikák és eszközök hozzáfűzésével. A jelen tanulmány a tartalmi keretek kidolgozása terén elért eredményeket mutatja be, fölvázolva a megszületett dokumentum elméleti és gyakorlati szempontból fontos vonásait.

Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Szerző:
Szerzők
Csíkos, Csaba
Korom, Erzsébet
Csapó, Benő
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Dátum: 2016
Kötet: 26
Szám: 3
ISSN: 1215-5233
Gyűjtemény: Folyóiratok
DOI azonosító: https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.3.17
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2018. okt. 17. 15:44
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41500
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet