Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt

Csapó Benő and Csíkos Csaba and Korom Erzsébet: Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt. In: Iskolakultúra, (26) 3. pp. 3-16. (2016)

[thumbnail of 01.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
01.pdf

Download (531kB) | Preview

Abstract

A természettudomány tanításának megújítását célzó négyéves SAILS (Strategies for Assessment of Inquiry Learning in Science – Értékelési stratégiák a természettudományok kutatásalapú tanulásához) projekt 2015 végén zárult. Ez a tanulmány a 12 ország kutatóinak összefogásával kivitelezett projekt előzményeit, tágabb tudományos kereteit, általános céljait és tevékenységrendszerét mutatja be. Felidézi a fontosabb eredményeket, és felvázolja, miképpen illeszkednek azok a természettudomány tanításának fejlesztését szolgáló más törekvésekhez.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 26
Number: 3
ISSN: 1215-5233
Date: 2016
Page Range: pp. 3-16
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41497

Actions (login required)

View Item View Item