Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt

Csapó, Benő and Csíkos, Csaba and Korom, Erzsébet: Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt. Iskolakultúra, (26) 3. pp. 3-16. (2016)

[img] Cikk, tanulmány, mű
01.pdf

Download (531kB)

Abstract

A természettudomány tanításának megújítását célzó négyéves SAILS (Strategies for Assessment of Inquiry Learning in Science – Értékelési stratégiák a természettudományok kutatásalapú tanulásához) projekt 2015 végén zárult. Ez a tanulmány a 12 ország kutatóinak összefogásával kivitelezett projekt előzményeit, tágabb tudományos kereteit, általános céljait és tevékenységrendszerét mutatja be. Felidézi a fontosabb eredményeket, és felvázolja, miképpen illeszkednek azok a természettudomány tanításának fejlesztését szolgáló más törekvésekhez.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Date: 2016
Volume: 26
Number: 3
Page Range: pp. 3-16
ISSN: 1215-5233
Collection: Folyóiratok
DOI azonosító: https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.3.3
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2018. Oct. 17. 15:44
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41497

Actions (login required)

View Item View Item