Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt

Csapó, Benő; Csíkos, Csaba; Korom, Erzsébet: Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt. Iskolakultúra, (26) 3. pp. 3-16. (2016)

[img] Cikk, tanulmány, mű
01.pdf

Letöltés (531kB)

Absztrakt (kivonat)

A természettudomány tanításának megújítását célzó négyéves SAILS (Strategies for Assessment of Inquiry Learning in Science – Értékelési stratégiák a természettudományok kutatásalapú tanulásához) projekt 2015 végén zárult. Ez a tanulmány a 12 ország kutatóinak összefogásával kivitelezett projekt előzményeit, tágabb tudományos kereteit, általános céljait és tevékenységrendszerét mutatja be. Felidézi a fontosabb eredményeket, és felvázolja, miképpen illeszkednek azok a természettudomány tanításának fejlesztését szolgáló más törekvésekhez.

Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Szerző:
Szerzők
Csapó, Benő
Csíkos, Csaba
Korom, Erzsébet
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Dátum: 2016
Kötet: 26
Szám: 3
ISSN: 1215-5233
Gyűjtemény: Folyóiratok
DOI azonosító: https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.3.3
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2018. okt. 17. 15:44
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41497
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet