Tallózás Dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerzők | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V | X | Ó
Találatok száma: 148.

A

A. Gergely, András: Test és politikai test : a biopolitika kommunikációja. Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 13-23. (2014)

András, Ferenc: A tudatlanság fátylán innen és túl. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 229-236. (2014)

András, Sándor: 'Az új közép'. Iskolakultúra, (24) 6. pp. 119-124. (2014)

Arató, Ferenc; Balogh, László; Bodnár, Gabriella; Gyarmathy, Éva; Péter-Szarka, Szilvia; Vass, Vilmos: Ez is tehetséggondozás! Iskolakultúra, (24) 4. pp. 100-120. (2014)

Arató, László: Ady az iskolában – recepciós apályban és dagályban. Iskolakultúra, (24) 3. pp. 3-16. (2014)

B

Bakonyi, Krisztina; Hubai, Katalin Eszter; Tóth, Franciska: A természetes partszakaszok megőrzésének fontossága. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 76-86. (2014)

Balogh, Mihály: Varga Domokos, az "abszolút pedagógus". Iskolakultúra, (24) 3. pp. 107-118. (2014)

Balogh, Mihály: A centralizáció és az iskolai autonómia. Iskolakultúra, (24) 3. pp. 101-106. (2014)

Bartha, Ákos: A könyv útja "a néphez" : hatalmi attitűdök és olvasási szokások a 20. századi Magyarországon. Iskolakultúra, (24) 2. pp. 55-65. (2014)

Bednanics, Gábor: Az emberi test formációi az esztétizmusban. Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 24-31. (2014)

Bencéné Fekete, Andrea: Erkölcstan, avagy a bölcsesség és tisztesség építőkövei fiataloknak. Iskolakultúra, (24) 2. pp. 112-116. (2014)

Bencéné Fekete, Andrea: Gondolatok Mednyánszky festészetéről Markója Csilla könyve kapcsán. Iskolakultúra, (24) 2. pp. 104-109. (2014)

Boros, János: Az eltűnés esztétikája : filozófiai pasticcio Paul Virilio dromológiájával. Iskolakultúra, (24) 5. pp. 35-41. (2014)

Buda, Mariann; Péter-Szarka, Szilvia: Kreativitás és azon túl... : a kreatív klíma mint lehetőség a 21. századi iskola számára. Iskolakultúra, (24) 3. pp. 33-40. (2014)

Budai, László: Aránytévesztések az idegen nyelvi órákon. Iskolakultúra, (24) 4. pp. 88-99. (2014)

Budai, László: Szent-Györgyi Albert az egyetempedagógiáról. Iskolakultúra, (24) 4. pp. 77-87. (2014)

Báthory, Kinga: A szocializáció szerepe az iskolai kommunikációban. Iskolakultúra, (24) 6. pp. 31-40. (2014)

Bögölyné Róber, Judit; Gyenes, Viktor: Interdiszciplináris oktatási lehetőségek a környezettan szakterületei és a kémia tantárgy tananyaga között a szakközépiskolai képzésben. Iskolakultúra, (24) 10. pp. 54-81. (2014)

C

Csehy, Zoltán: Az opera teste, a test operái : testkoncepciók a kortárs operában – tipológiai vázlat. Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 47-58. (2014)

Czike, Bernadett; Berényi, Eszter: A szabályokkal és a társadalmi részvétellel kapcsolatos attitűdök. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 237-254. (2014)

D

Debreczeni, Dániel Géza: A digitális játék-alapú tanulási eszközök tervezésének pedagógiai alapjai. Iskolakultúra, (24) 10. pp. 15-27. (2014)

Di Blasio, Barbara: Pedagógiai lehetőségek tárháza : a társadalmi színházról. Iskolakultúra, (24) 4. pp. 44-62. (2014)

Dohány, Gabriella: Háttérváltozók és a zenei műveltség összefüggésének vizsgálata középiskolások körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 91-114. (2014)

Dávid, Gergely: Mitől jó egy nyelvvizsga? Iskolakultúra, (24) 4. pp. 3-25. (2014)

Dóra, László: A Bales-féle csoportos interakció folyamatelemzés. Iskolakultúra, (24) 6. pp. 17-30. (2014)

E

Ercsei, Kálmán: Jelentkezők, felvettek, alkalmassági vizsgák a számok tükrében. Iskolakultúra, (24) 1. pp. 77-81. (2014)

Erdei, Katalin: Nyitott iskola. Iskolakultúra, (24) 5. pp. 120-121. (2014)

Erdei, Mónika: Nyitott iskola. Iskolakultúra, (24) 6. pp. 117-118. (2014)

F

Faragó, Kornélia: Átrajzolt hagyományok, komplementer újvilágok. Iskolakultúra, (24) 3. pp. 60-63. (2014)

Fejes, József Balázs: A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában - az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 115-129. (2014)

Fizel, Natasa: Kooperáció vagy integráció? A Szegedi Állami Polgári Iskolai Tanárképző Főiskola és a Ferenc József Tudományegyetem együttműködésének szegmensei 1928 és 1932 között. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 4. pp. 237-257. (2014)

Forray R., Katalin: A diploma felé : cigány diákok a felsőoktatásban. Iskolakultúra, (24) 9. pp. 72-85. (2014)

Fónai, Mihály; Dusa, Ágnes Réka: A tanárok presztízsének és társadalmi státuszának változásai a kilencvenes és a kétezres években. Iskolakultúra, (24) 6. pp. 41-49. (2014)

Földes, Györgyi: Vágyszövegek, üres helyek. Erotika és/vagy pornográfia a kortárs prózában. Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 40-46. (2014)

Fűz, Nóra; Asztalos, Kata: A 2013-as müncheni EARLI és EARLI JURE Konferencia. Iskolakultúra, (24) 5. pp. 99-107. (2014)

G

Galántai, László: Az iskola ideje. Iskolakultúra, (24) 4. pp. 121-123. (2014)

Gelencsér, András: Előszó. Iskolakultúra, (24) 11-12. p. 3. (2014)

Gerölyné Kölkedi, Éva Marianna; Ilauszki, Judit; Gálné Nagy, Erika; Szilasy, Melinda: Gyakorló pedagógusok a pedagógusi kompetenciákról. Iskolakultúra, (24) 3. pp. 17-32. (2014)

Grád, Károly: Az iskolarendőrség felállítása sajtó- és médiavisszhangjának elemzése. Iskolakultúra, (24) 6. pp. 50-66. (2014)

Gulyás, Enikő: A biblioterápia és a konstruktivizmus kapcsolata. Iskolakultúra, (24) 9. pp. 43-49. (2014)

Gyarmathy, Éva; Czenner, Júlia: Diszlexia és diszkrimináció. Iskolakultúra, (24) 3. pp. 41-50. (2014)

Gönczöl, Enikő: Komplex támogató program a hátrányos helyzetű roma gyerekek társadalmi sikerességének előmozdítására Lengyelországban. Iskolakultúra, (24) 1. pp. 3-17. (2014)

H

Hegedűs, Roland: A "papírgyárak" bezárásának rögös útja − lehet, hogy még nincs vége? Iskolakultúra, (24) 9. pp. 115-117. (2014)

Holecz, Anita; Molnár, Szandra: Pedagógusok pozitív pszichológiai tükörben: a jóllétet erősítő tényezők jellemzői a pályán. Iskolakultúra, (24) 10. pp. 3-14. (2014)

Horváth, László: "Egész népemet fogom nem középiskolás fokon taní-tani!". Iskolakultúra, (24) 3. pp. 126-128. (2014)

Horváth, László: A fekete tábla : instrukciótól a konstrukcióig. Iskolakultúra, (24) 3. pp. 119-121. (2014)

Horváth, Zsuzsanna; Novák, Géza Máté: Az épség és alternatívái : testtudati fókuszok terápiás és színházpedagógiai kontextusokban. Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 69-79. (2014)

Hubai, Katalin Eszter: "Üvegházhatás a PET-palackban", avagy hogyan mutassuk be az üvegházhatást a tanteremben. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 69-75. (2014)

Hódi, Ágnes; Török, Tímea: Iránytű az olvasástanítás fejlesztéséhez. Iskolakultúra, (24) 10. pp. 123-125. (2014)

I

Imre, Anna: Iskolai lemorzsolódást csökkentő oktatáspolitikák. Iskolakultúra, (24) 5. pp. 65-76. (2014)

Imre, Anna; Kállai, Gabriella: Az osztatlan tanárképzésre jelentkezők alkalmassági vizsgájának intézményi tapasztalatai az interjúk tükrében. Iskolakultúra, (24) 1. pp. 99-116. (2014)

Imre, Kornélia; Ferenczi, Zita; Dézsi, Viktor; Gelencsér, András: A baj nem jár egyedül – hőhullámok és levegőszennyezettség. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 96-102. (2014)

Iványi, Márton Pál: A közösségi média és a társadalmi mozgalmak. Iskolakultúra, (24) 2. pp. 66-76. (2014)

J

Jancsák, Csaba: A tanárképzésben részt vevő hallgatók felsőoktatási életútja a középiskolától a tanári oklevélig. Iskolakultúra, (24) 5. pp. 18-27. (2014)

Joó, Julianna: A fotóelemzés forrásértéke a múzeumpedagógiában. Iskolakultúra, (24) 6. pp. 99-110. (2014)

Józsa, Gabriella; Józsa, Krisztián: A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 67-89. (2014)

Józsa, Szilvia: A finn példa. Iskolakultúra, (24) 6. pp. 124-127. (2014)

K

Kamarás, István: Régióbeli ágensek éghajlatváltozással kapcsolatos attitűdjei. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 145-175. (2014)

Kamarás, István: Trencsényi László ajánlott olvasmányai. Iskolakultúra, (24) 9. pp. 118-119. (2014)

Kapitány, János Sándor: A kémiaoktatás esszenciái. Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 120-123. (2014)

Kapusi, Angéla; Henszlmann, Imre: A korszak szava - Henszlmann Imre a művészeti nevelés gyakorlatáról. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 3. pp. 133-148. (2014)

Kasik, László: Óvodások szociálisprobléma-megoldó gondolkodása szüleik és pedagógusaik véleménye alapján. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 3. pp. 189-213. (2014)

Kasik, László; Guti, Kornél; Gáspár, Csaba: Hátrányos és nem hátrányos helyzetű diákok szociálisprobléma-megoldó gondolkodása. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 1. pp. 49-63. (2014)

Kasik, László; Gál, Zita: Mit tekintenek 7, 10 és 14 éves diákok személyközi problémának? Iskolakultúra, (24) 9. pp. 3-24. (2014)

Kerber, Zoltán; Kojanitz, László; Meixner, Boglárka: A tankönyvvé nyilvánítási eljárás megítélése a tankönyvi szakértők és tankönyvkiadói szerkesztők körében : egy kutatás tanulságai. Iskolakultúra, (24) 1. pp. 18-33. (2014)

Keszeg, Vilmos: Arcom romló földi mása : az emlékállítás narratív stratégiái. Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 3-12. (2014)

Kinyó, László; Dancs, Katinka: Az identitás és állampolgárság kutatása Európában – beszámoló a CiCe-hálózat 2014-es konferenciájáról. Iskolakultúra, (24) 10. pp. 119-122. (2014)

Kinyó, László; Dancs, Katinka: A Rasch-modell elmélete és gyakorlati alkalmazása a társadalomtudományi kutatásokban – egy kézikönyv bemutatása. Iskolakultúra, (24) 2. pp. 109-112. (2014)

Kis, Noémi: Az önszabályozás szerepe a fejlődésben : új kutatási irányok és nemzetközi nézőpontok. Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 125-128. (2014)

Kis, Noémi; Józsa, Krisztián: A kiskamaszok és szüleik vélekedése a szülő-gyermek viszonyról. Iskolakultúra, (24) 2. pp. 19-33. (2014)

Kis-Tóth, Lajos; Borbás, László; Kárpáti, Andrea: Táblagépek alkalmazása az oktatásban: tanári tapasztalatok. Iskolakultúra, (24) 9. pp. 50-71. (2014)

Kisvárdai, Melinda: Hulladékgazdálkodás és bioetika. Iskolakultúra, (24) 10. pp. 82-88. (2014)

Kocziszky, Éva: Az emberi test és az archeológiai rom : adalékok egy metafora történetéhez a 20. századi német költészetből. Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 32-39. (2014)

Kokas, Károly: A periodika-digitalizálás és online szolgáltatás mai gondjai és a szegedi SZTE Klebelsberg Könyvtár gyakorlata. Iskolakultúra, (24) 3. pp. 84-94. (2014)

Kovács, Kálmán Árpád: Történeti mintázatok az északi Balaton-térség mai magyar népessége környezeti attitűdjeiben. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 215-228. (2014)

Kovács, Zsuzsa: A tudatos fejlődés lehetséges útjai. Iskolakultúra, (24) 6. pp. 111-113. (2014)

Kováts, Nóra; Ferincz, Árpád; Horváth, Eszter; Eck-Varanka, Bettina; Benkő-Kiss, Árpád; Paulovits, Gábor: Az amuri kagyló (Sinanodonta woodiana Lea, 1834) inváziója a Balatonban. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 137-144. (2014)

Kállai, Gabriella: A gyermekvédelmi rendszer és az iskola kapcsolata a korai iskolaelhagyás megelőzéséért. Iskolakultúra, (24) 5. pp. 55-64. (2014)

Kőpatakiné Mészáros, Mária; Mayer, József; Vígh, Sára: Egész nap az iskolában? Iskolakultúra, (24) 1. pp. 34-47. (2014)

L

Lengyel, Edina: Mikroszkopikus algáink jelentősége és lehetséges alkalmazása a környezetpedagógiában. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 87-95. (2014)

Leveleki, Magdolna: Adaptáció és/vagy alkalmazkodás az éghajlatváltozás hatására az élethelyzetek és a szemléletmódok függvényében − a Balaton térség népessége körében végzett empirikus kutatás néhány tapasztalata. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 176-195. (2014)

Losoncz, Alpár: Törpék és óriások. Iskolakultúra, (24) 3. pp. 64-68. (2014)

M

Madarász, Tibor: "Csak az jöjjön katonának...!" : a Gábor Dénes Elektronikai Műszaki Szakközépiskola és Kollégium átalakulási folyamata. Iskolakultúra, (24) 10. pp. 28-37. (2014)

Magyar, Andrea: Adaptív tesztek készítésének folyamata. Iskolakultúra, (24) 4. pp. 26-35. (2014)

Magyar, Andrea; Molnár, Gyöngyvér: A szóolvasási készség adaptív mérését lehetővé tevő online tesztrendszer kidolgozása. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 4. pp. 259-279. (2014)

Milián, Orsolya: Filmes folyóiratok és digitális nyilvánosság. Iskolakultúra, (24) 3. pp. 69-75. (2014)

Moldován, István: A magyar folyóiratok digitalizálása, az összehangolás lehetőségei, digitális átállás. Iskolakultúra, (24) 3. pp. 76-83. (2014)

Molnár, Katalin: Őrizzük az értékeket! Iskolakultúra, (24) 9. pp. 112-115. (2014)

Molnár, Ágnes; Gácser, Vera: Szélsőséges éghajlat – szeszélyes időjárás. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 4-12. (2014)

Molnár, Ágnes; Lakatos, Mónika; Gácser, Vera: Változik-e éghajlatunk? : magyarországi trendek, szélsőségek. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 13-27. (2014)

Monok, István: Egy erdélyi fejedelem, aki "választott magyar király". Iskolakultúra, (24) 3. pp. 122-125. (2014)

Monok, István: "Egy könyvgyűjtő patikus élete és gyűjteményének sorsa". Iskolakultúra, (24) 10. pp. 128-130. (2014)

Morva, Péter: Halló, itt a Gyermekrádió! : az önálló Gyermek- és Ifjúsági Osztály létrejötte és első szárnypróbálgatásai 1945 és 1953 között. Iskolakultúra, (24) 5. pp. 42-54. (2014)

Mártonfi, György: A korai iskolaelhagyás és néhány kapcsolódó mutató összefüggése. Iskolakultúra, (24) 5. pp. 77-90. (2014)

Mészáros, Márton: Test – kép – rombolás. Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 59-68. (2014)

N

N. Tóth Ágnes, : Mérföldkövek a pedagógussá válás folyamatában-empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 1. pp. 25-48. (2014)

Nagy, Mária: A matematika és a biológia tantárgyak kapcsolata a középiskolában. Iskolakultúra, (24) 10. pp. 89-101. (2014)

Nebojša, Majstorović: A korrupcióellenes pszichológiai beavatkozás. Iskolakultúra, (24) 2. pp. 44-54. (2014)

Nyirő-Kósa, Ilona: A Balaton ásványai. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 39-47. (2014)

Nyitrai, Ferenc: Testkép, önértékelés és a kettő közötti kapcsolat kutatása általános iskolás gyerekek körében. Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 80-90. (2014)

P

Parapatics, Andrea: A szleng hagyományos funkcióiról a fiatalok szemével. Iskolakultúra, (24) 4. pp. 63-76. (2014)

Pikó, Bettina; Pinczés, Tamás: A társas háló és a társas támogatás szerepe a sportban: általános tantervű és sporttagozatos középiskolások összehasonlítása. Iskolakultúra, (24) 4. pp. 36-43. (2014)

Pinczés, Tamás; Pikó, Bettina: Flow- és antiflow-élmények az Eysenck-féle személyiségdimenziók tükrében sportoló serdülők és kontrollcsoport körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 4. pp. 221-236. (2014)

Pipoly, Ivett; Preiszner, Bálint; Seress, Gábor; Vincze, Ernő; Liker, András: Éghajlatváltozás erdőn, mezőn: a vadon élő állatok kutatásának tanulságai. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 103-114. (2014)

Polónyi, István: Felsőoktatási továbbtanulás kistérségi összefüggései. Iskolakultúra, (24) 5. pp. 3-17. (2014)

Porkoláb, Ádám: A szociolingvisztikai megközelítésmód érvényesítési problémái a közoktatásban. Iskolakultúra, (24) 2. pp. 87-94. (2014)

Prekopa, Dóra: Kezünkben a varázstükör, avagy a reflektív gondolkodás fontossága a pedagógusképzésben. Iskolakultúra, (24) 6. pp. 114-116. (2014)

Pukánszky, Judit: A karcsúságideál internalizációja és a testkép kapcsolata fiatal felnőtt nők körében. Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 102-110. (2014)

Pál, László; Bercsényi, Miklós; Nagy, Szabolcs; Farkas, Valéria; Husvéth, Ferenc: A globális felmelegedés hatása az állatok szervezetére. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 127-136. (2014)

Pálvölgyi, Krisztián: Kiválasztási mechanizmusok a pedagógusképzésben – nemzetközi trendek és a finn példa. Iskolakultúra, (24) 1. pp. 64-76. (2014)

Pásztor, Attila: Lehetőségek és kihívások a digitális játék alapú tanulásban: egy induktív gondolkodást fejlesztő program hatásvizsgálata. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 4. pp. 281-302. (2014)

R

Rab, Irén: Levélben értesítsen engem! Iskolakultúra, (24) 6. pp. 129-131. (2014)

Radnóti, Katalin; Nagy, Mária: A matematika és a fizika kapcsolata. Iskolakultúra, (24) 10. pp. 102-118. (2014)

Rausch, Brigitta; Gyenes, Viktor: A környezettan-tanári képzés diszciplínáinak megjelenése az erdei iskolák foglalkozás- és tanterveiben. Iskolakultúra, (24) 9. pp. 96-111. (2014)

S

Saruga Gáborné Kiss, Ildikó: A kétnyelvű gyermekek identitáskonstrukciójának alakulása [melléklet]. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 3-11. (2014)

Sebestyén, Nóra: A tanulás mint kulturális konstruktum. Iskolakultúra, (24) 9. pp. 120-122. (2014)

Simon, Katalin: Mit mond a narratív pszichológiai szemlélet, illetve az elbeszélés mint átfogó metateória az irodalomtanításnak? Iskolakultúra, (24) 5. pp. 91-98. (2014)

Simon, Katalin: Napjaink tanulásszervezési megoldásai a hazai közoktatásban. Iskolakultúra, (24) 5. pp. 108-119. (2014)

Simon, Tünde: EGYMI intézményfejlődés a szegregált gyógypedagógiai iskolától a modellértékű tudásbázisig. Iskolakultúra, (24) 1. pp. 48-56. (2014)

Siposné Tavaszi, Virág: A tárgyi világ taníthatósága − tárgyelemzési kézikönyv által. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 258-260. (2014)

Sisák, István: Mit hozhat a klímaváltozás Magyarország eróziós viszonyaiban? Lehetséges-e a badland-szcenárió? Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 28-38. (2014)

Sivadó, Ákos: A klímaváltozás és a felelősség dimenziói. Előzetes tanulmány, a független változók ismertetése. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 196-214. (2014)

Slemmer, Józsefné: Az eutanázia megítélése a 18−19 évesek körében. Iskolakultúra, (24) 6. pp. 67-98. (2014)

Somogyvári, Lajos: Az iskolán belüli és kívüli nevelés színterei az 1960-as évek Magyarországán – beavatás az úttörőmozgalmi életbe. Iskolakultúra, (24) 3. pp. 51-59. (2014)

Somogyvári, Lajos: A test meztelensége : képek és diskurzusok a magyar pedagógiai sajtóban a hatvanas, hetvenes években. Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 91-101. (2014)

Soponyai, Dóra: Objektív alternativitás. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 255-257. (2014)

Szabadi, Magdolna: A szociális kompetencia elemeinek, fejlődésének és fejlesztésének feltérképezése zeneterápiás keretben. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 3. pp. 149-188. (2014)

Szabó, Imre Gábor: Értékelési szubjektivitás a gyakorlatban. Iskolakultúra, (24) 9. pp. 86-95. (2014)

Szollár, Anna: Szöveg – szövet – szövevény. Iskolakultúra, (24) 6. pp. 127-129. (2014)

Szálas, Tímea: Bloggal segített angolnyelv-oktatás a középiskolában. Iskolakultúra, (24) 9. pp. 25-42. (2014)

Széll, Krisztián: A tanári alkalmassági vizsga intézményi gyakorlatai, (ön)reflexiók. Iskolakultúra, (24) 1. pp. 117-126. (2014)

Sági, Matild; Nikitscher, Péter: Mit tapasztaltak a bizottságok a tanári alkalmassági vizsgán? : vélemények, javaslatok egy online kérdőíves felmérés alapján. Iskolakultúra, (24) 1. pp. 82-98. (2014)

Sándor, Klára: Vámbéry Ármin és a török-magyar nyelvcsere : Vámbéry mint nyelvész. Iskolakultúra, (24) 2. pp. 77-86. (2014)

Sántha, Kálmán: Qualitative Comparative Analysis: módszertani lehetőség a pedagógiai vizsgálatok számára. Iskolakultúra, (24) 6. pp. 3-16. (2014)

Sáska, Géza: Húsz év köz- és felsőoktatásáról, körkép. Iskolakultúra, (24) 2. pp. 3-18. (2014)

T

Trájer, Attila; Bede-Fazekas, Ákos; Juhász, Péter; Mlinárik, Lilla: A klímaváltozás és a városi hősziget-effektus együttes hatása a lepkeszúnyog-fajok által terjesztett emberi megbetegedésekre. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 48-68. (2014)

Tóth, Angelika: Hol tart a környezetetika oktatása ma Magyarországon? : egy lehetséges fejlődési irány bemutatása. Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 111-119. (2014)

Tóth, Edit; Sipos, Judit: A rendszerszintű mérések hatása a pedagógusok tanítási gyakorlatára: egy tanári kérdőíves vizsgálat tanulságai. Iskolakultúra, (24) 10. pp. 38-53. (2014)

Török, Tímea: A szavak olvasásától a stratégiahasználatig, avagy miként fejleszthető a magyar olvasástanítás. Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 123-125. (2014)

Tőzsér, Zoltán: Részvételi célok és akadályok a felnőtt és idős hallgatók körében. Iskolakultúra, (24) 2. pp. 34-43. (2014)

V

Varga, Aranka: Inkluzív szakkollégiumi közösség. Iskolakultúra, (24) 5. pp. 28-34. (2014)

Varga, Balázs; Veisz, Ottó: Hatékony vízfelhasználás a fenntartható gabonatermesztés kulcsa. Iskolakultúra, (24) 11-12. pp. 115-126. (2014)

Varga, Katalin: A tanári alkalmasság-vizsgálat sajtóvisszhangja. Iskolakultúra, (24) 1. pp. 127-139. (2014)

Varró, Annamária: Nyelvre és poétikára koncentrálva. Iskolakultúra, (24) 10. pp. 125-127. (2014)

Voglné Nagy, Zsuzsanna; Lippai, Edit; Nagy, Viktória: Digitális bevándorlók és bennszülöttek – a digitális tudásmegosztás és interaktivitás lehetőségei. Iskolakultúra, (24) 1. pp. 57-63. (2014)

Vonderviszt, Lajos; Dancs, Szabolcs: Jogvédett dokumentumok elektronikus szolgáltatása – az OSZK ELDORADO projektje. Iskolakultúra, (24) 3. pp. 95-100. (2014)

X

Xiaojing, Guo: Pekingi egyetemi hallgatók magyarnyelv-tanulási motivációiról. Iskolakultúra, (24) 2. pp. 95-103. (2014)

Ó

Óhidy, Andrea: A lifelong learning-paradigma a németországi és a magyarországi neveléstudományi vitában 1996-2005 között. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 1. pp. 3-23. (2014)

A lista elkészítésének dátuma 2018. August 18. 08:15:08 CEST.