Tallózás Dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerzők | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: D | F | J | K | M | N | P | S | Ó
Találatok száma: 13.

D

Dohány, Gabriella: Háttérváltozók és a zenei műveltség összefüggésének vizsgálata középiskolások körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 91-114. (2014)

F

Fejes, József Balázs: A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában - az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 115-129. (2014)

Fizel, Natasa: Kooperáció vagy integráció? A Szegedi Állami Polgári Iskolai Tanárképző Főiskola és a Ferenc József Tudományegyetem együttműködésének szegmensei 1928 és 1932 között. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 4. pp. 237-257. (2014)

J

Józsa, Gabriella and Józsa, Krisztián: A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 67-89. (2014)

K

Kapusi, Angéla and Henszlmann, Imre: A korszak szava - Henszlmann Imre a művészeti nevelés gyakorlatáról. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 3. pp. 133-148. (2014)

Kasik, László: Óvodások szociálisprobléma-megoldó gondolkodása szüleik és pedagógusaik véleménye alapján. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 3. pp. 189-213. (2014)

Kasik László, and Guti, Kornél and Gáspár, Csaba: Hátrányos és nem hátrányos helyzetű diákok szociálisprobléma-megoldó gondolkodása. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 1. pp. 49-63. (2014)

M

Magyar, Andrea and Molnár, Gyöngyvér: A szóolvasási készség adaptív mérését lehetővé tevő online tesztrendszer kidolgozása. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 4. pp. 259-279. (2014)

N

N. Tóth Ágnes, : Mérföldkövek a pedagógussá válás folyamatában-empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 1. pp. 25-48. (2014)

P

Pinczés, Tamás and Pikó, Bettina: Flow- és antiflow-élmények az Eysenck-féle személyiségdimenziók tükrében sportoló serdülők és kontrollcsoport körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 4. pp. 221-236. (2014)

Pásztor, Attila: Lehetőségek és kihívások a digitális játék alapú tanulásban: egy induktív gondolkodást fejlesztő program hatásvizsgálata. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 4. pp. 281-302. (2014)

S

Szabadi, Magdolna: A szociális kompetencia elemeinek, fejlődésének és fejlesztésének feltérképezése zeneterápiás keretben. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 3. pp. 149-188. (2014)

Ó

Óhidy, Andrea: A lifelong learning-paradigma a németországi és a magyarországi neveléstudományi vitában 1996-2005 között. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 1. pp. 3-23. (2014)

A lista elkészítésének dátuma Wed Nov 22 00:02:03 2017 CET.