A lifelong learning-paradigma a németországi és a magyarországi neveléstudományi vitában 1996-2005 között

Óhidy Andrea: A lifelong learning-paradigma a németországi és a magyarországi neveléstudományi vitában 1996-2005 között. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 1. pp. 3-23. (2014)

[thumbnail of mp_2014_001_6562_003-023.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2014_001_6562_003-023.pdf

Letöltés (375kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 114
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2014
Oldalak: pp. 3-23
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 19-22.
Kulcsszavak: Élethosszig tartó tanulás elmélet, Neveléselmélet összehasonlító német-magyar, Neveléstudomány kutatási beszámoló
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14237
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet