Komplex támogató program a hátrányos helyzetű roma gyerekek társadalmi sikerességének előmozdítására Lengyelországban

Gönczöl Enikő: Komplex támogató program a hátrányos helyzetű roma gyerekek társadalmi sikerességének előmozdítására Lengyelországban. In: Iskolakultúra, (24) 1. pp. 3-17. (2014)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2014_1_003-017.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_1_003-017.pdf

Letöltés (536kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézetben folyó 21. századi közoktatás (fejlesztés, koordináció) TÁMOP 3.1.1. kiemelt projekt II. szakasz 2. alprogramjának középpontjában a pedagógiai szakmai szolgáltatások intézményrendszerének és feladathálójának fejlesztése áll.1 E munka során – a különféle empirikus kutatások mellett – igyekszünk minél több olyan külföldi vagy hazai bevált eljárást, szervezeti keretet, kísérleti projektet, módszerelemet vagy akár csak fejlesztési ötletet megismerni, amelyek ösztönözhetik a pedagógusoknak nyújtható támogatások és szolgáltatások rendszerszintű megújítását.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 24
Szám: 1
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2014
Oldalak: pp. 3-17
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41796
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet