Táblagépek alkalmazása az oktatásban: tanári tapasztalatok

Kis-Tóth Lajos; Borbás László; Kárpáti Andrea: Táblagépek alkalmazása az oktatásban: tanári tapasztalatok. In: Iskolakultúra, (24) 9. pp. 50-71. (2014)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2014_09_050-071.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_09_050-071.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az újmédia a 20. század technológiai forradalmának talaján, a média alkotás és fogyasztás új módjait alakítja ki. A korszerű média környezet dinamikus: az internet-alapú televízióműsor bárhonnan követhető, az interaktív programokba mobil eszközökkel az internetelérés függvényében akár egy tanórán is bekapcsolódhatunk. A fájlmegosztók lehetővé teszik oktatási anyagaink gyors terjesztését, a 3D és a hologramos televízió a tudományos vizualizáció új lehetőségeit nyitja meg, s ezzel a természettudományos oktatás számára is izgalmas lehetőségeket teremt (Lister, Dovey, Giddings, Grant és Kelly, 2009). A tabletek, okos telefonok jelentősen kitágítják az oktatási lehetőségeinket, hiszen a képzés színterévé tehetik a természeti környezetet, a múzeumot vagy egy gyárat.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 24
Szám: 9
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2014
Oldalak: pp. 50-71
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41818
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet