A tankönyvvé nyilvánítási eljárás megítélése a tankönyvi szakértők és tankönyvkiadói szerkesztők körében : egy kutatás tanulságai

Kerber Zoltán and Kojanitz László and Meixner Boglárka: A tankönyvvé nyilvánítási eljárás megítélése a tankönyvi szakértők és tankönyvkiadói szerkesztők körében : egy kutatás tanulságai. In: Iskolakultúra, (24) 1. pp. 18-33. (2014)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2014_1_018-033.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_1_018-033.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Kutatásunkban arra kerestük a választ, hogy a tankönyvvé nyilvánítás több, mint fél évtizede működő rendszerével kapcsolatban milyen véleményt, kritikákat fogalmaznak meg a folyamatban leginkább érintett szereplők. Bevált-e a kialakított akkreditációs eljárás, eredményesen használhatók-e az értékelőlapok? Eléggé vagy túlzottan differenciáltak-e? A jóváhagyási folyamat jelenlegi megoldása megfelelő-e, vagy más módon történjen a döntés? Kinek a kezébe kerüljön? Milyen elemek hiányoznak a jelenlegi rendszerből? Milyen hatással van a tankönyvek fejlesztésére a jelenlegi akkreditációs folyamat?

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 24
Number: 1
ISSN: 1215-5233
Date: 2014
Page Range: pp. 18-33
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41813

Actions (login required)

View Item View Item