Sántha Kálmán: Qualitative Comparative Analysis: módszertani lehetőség a pedagógiai vizsgálatok számára. In: Iskolakultúra, (24) 6. pp. 3-16. (2014)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_06_003-016.pdf Download (477kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány a nemzetközi társadalomtudományi kutatások módszertani világának egyik releváns tagját, a Qualitative Comparative Analysis (QCA) módszerét mutatja be. A QCA-tipológiák, a módszer gyakorlati alkalmazása során megjelenő elemek (hipotetikus igazságtábla, Quine-McCluskey algoritmus) illusztrálásával, valamint a QCA használatát elősegítő szoftveres háttér vázolásával a cél a QCA hazai pedagógiai vizsgálatokban való megjelenésének elősegítése.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 24 |
Number: | 6 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2014 |
Page Range: | pp. 3-16 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41876 |
Actions (login required)
View Item |