Qualitative Comparative Analysis: módszertani lehetőség a pedagógiai vizsgálatok számára

Sántha Kálmán: Qualitative Comparative Analysis: módszertani lehetőség a pedagógiai vizsgálatok számára. In: Iskolakultúra, (24) 6. pp. 3-16. (2014)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2014_06_003-016.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_06_003-016.pdf

Download (477kB) | Preview

Abstract

A tanulmány a nemzetközi társadalomtudományi kutatások módszertani világának egyik releváns tagját, a Qualitative Comparative Analysis (QCA) módszerét mutatja be. A QCA-tipológiák, a módszer gyakorlati alkalmazása során megjelenő elemek (hipotetikus igazságtábla, Quine-McCluskey algoritmus) illusztrálásával, valamint a QCA használatát elősegítő szoftveres háttér vázolásával a cél a QCA hazai pedagógiai vizsgálatokban való megjelenésének elősegítése.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 24
Number: 6
ISSN: 1215-5233
Date: 2014
Page Range: pp. 3-16
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41876

Actions (login required)

View Item View Item