Qualitative Comparative Analysis: módszertani lehetőség a pedagógiai vizsgálatok számára

Sántha Kálmán: Qualitative Comparative Analysis: módszertani lehetőség a pedagógiai vizsgálatok számára. In: Iskolakultúra, (24) 6. pp. 3-16. (2014)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2014_06_003-016.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_06_003-016.pdf

Letöltés (477kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A tanulmány a nemzetközi társadalomtudományi kutatások módszertani világának egyik releváns tagját, a Qualitative Comparative Analysis (QCA) módszerét mutatja be. A QCA-tipológiák, a módszer gyakorlati alkalmazása során megjelenő elemek (hipotetikus igazságtábla, Quine-McCluskey algoritmus) illusztrálásával, valamint a QCA használatát elősegítő szoftveres háttér vázolásával a cél a QCA hazai pedagógiai vizsgálatokban való megjelenésének elősegítése.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 24
Szám: 6
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2014
Oldalak: pp. 3-16
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41876
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet